וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס אחיותיו וצילם בעירום - וייכלא ל-3.5 שנים

8.7.2013 / 11:17

תושב ירושלים בן 22 הורשע גם בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בשתי אחיותיו במשך שבע שנים, מאז היו בנות 7 ו-10. סירובן להעיד וחוסר התמיכה מצד הוריהן הובילו לעונש המקל

שלוש שנות מאסר וחצי – זה העונש שגזר אתמול (ראשון) בית המשפט המחוזי בירושלים על תושב הבירה, בן 22, שהורשע באונס ובביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בשתי אחיותיו הקטנות מאז היו בנות שבע ועשר. במסגרת הסדר הטיעון, שאליו הגיעו הפרקליטות וסנגורו של הנאשם, הודה הנאשם בביצוע המעשים בעשרות הזדמנויות שונות במשך כשבע שנים ונידון לעונש הקל יחסית.

לפי כתב האישום, המעשים הקשים בוצעו מאז היה הצעיר בן 13 ועד גיל 20, בזמן ששירת בצה"ל. מסכת ההתעללויות המיניות כללה גם התעללות פיזית, איומים, הטרדות טלפוניות וצילומי עירום של הילדות. עוד נטען כי הצעיר נהג להופיע במיטותיהם של אחיותיו בזמן שישנו לפחות פעמיים בשבוע ולבצע בהן את זממו. במקרים אחרים, כך נטען, היה ניגש אליהן כשהתקלחו ומצלם אותן או מבצע בהן מעשים מגונים בזמן ששהו מול המחשב הביתי. בשלב מסוים, בזמן שהייתה האחות הגדולה בת 12, הוא החל לאנוס אותה חרף ניסיונות התנגדות מצדה.

בחקירתו ובעדותו בפני השופטים, תיאר הצעיר בפירוט את אופי מעשיו. הוריו זומנו להעיד במשפט והתקשו לעמוד במשימה. אמו לא הצליחה לעמוד בדוכן העדים ומיררה בבכי מחוץ לאולם הדיונים. אחיותיו, אשר לא זכו לתמיכת ההורים, סירבו להעיד. בנסיבות אלו, לא נותר לפרקליטות אלא להגיע להסדר טיעון מקל, ולפיו יימחקו רוב הסעיפים שבהם הואשם וייגזר עליו עונש קל יחסית.

"העונש הקל - פתח לשיקום המשפחה"

"הטעם המרכזי שהוביל אותנו לקבל את ההסדר היה עמדת המתלוננות שסירבו להעיד והרצון שלנו להימנע מהבאתן באמצעות צווים", הסביר לשופט נציג הפרקליטות. "היה ברור במהלך ניהול התיק שמדובר במצב משפחתי מורכב. המתלוננות לא קיבלו תמיכה מהוריהן, שאף הם קורבנות משניים בפרשה הזאת. בנסיבות הללו, יחד עם גילו הצעיר של הנאשם והעובדה שרוב העבירות בוצעו כאשר הוא היה קטין, סברנו שנכון היה להגיע לתוצאה העונשית הזו, למרות היותה נמוכה".

סנגורו של הצעיר, עורך הדין אריאל עטרי, מסר בתגובה: "מדובר בטרגדיה משפחתית. את הגלגל אין להשיב, למרבה הצער, לאחור. ואולם העונש הקל פותח פתח לשיקום המשפחה מהטרגדיה הקשה שפקדה אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully