וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנסה בשוק הפשפשים: "הוא הרים את החצאית, קפאתי"

גלעד גרוסמן

8.7.2013 / 11:40

התיירת האמריקנית שנאנסה על פי החשד בשוק הפשפשים ביפו סיפרה בחקירתה על התקיפה: המוכר "נישק אותי בצוואר, ניסיתי לדחוף את הידיים שלו" . הנאשם: היא "זרמה ונהנתה מהמצב"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

צפו בהגשת כתב האישום נגד החשודים באונס בשבוע שעבר

"כשהוא התחיל לגעת בי דחפתי אותו, והוא אמר 'למה את ביישנית? אני לא אוהב ביישנים". כך סיפרה א', תיירת בת 25 מארצות הברית. פרטי חקירתה במשטרה, שהגיעו לידי וואלה! חדשות, סובבים את האירוע בו נאנסה לכאורה לפני כשבועיים בחנות תכשיטים בשוק הפשפשים ביפו. על פי כתב אישום שהוגש נגד שני הרוכלים בשוק, בעל החנות אנס אותה לאחר שנותרו לבד במקום. בהמשך, כך נטען, הוביל אותה לעבר חנות של חברו, שביצע בה מעשה מגונה. בעוד שהנאשם השני מכחיש את האישום נגדו, הנאשם המרכזי, ששמו נאסר לפרסום, טוען כי המעשים בוצעו בהסכמה. "לא היה אונס. הכול היה בהסכמה. היא זרמה", אמר לחוקרים.

על פי כתב האישום, האונס התרחש ביום שני לפני שבועיים. באותו היום, סיפרה הצעירה, התקשרה לאמה בארצות הברית ואל חבר בקליפורניה, אולם לא הצליחה למצוא את מספר הטלפון של המשטרה. ביום למחרת הגישה את תלונתה. בהמשך, הלכה הצעירה עם החוקרים בחזרה לשוק וזיהתה את הנאשמים. "נכנסתי לתוך חנות תכשיטים בשוק הפשפשים", סיפרה הצעירה לשוטרים. לדבריה, ביקשה לקנות טבעת, שעלתה 80 שקלים, ונתנה למוכר, הנאשם המרכזי, שטר של 200 שקל. אולם, במקום לתת לה עודף, הוא אמר לה לקחת מוצרים אחרים מהחנות.

הארכת מעצר לחשודים באונס בשוק הפשפשים בשלום ת"א, יוני 2013. דרור עינב
הנאשמים באונס ובמעשה מגונה בבית המשפט/דרור עינב

"הוא החל לשים לי כל מיני שרשראות ועגילים ביד ואמר לי לשים את זה בתיק שלי", סיפרה. "אני הסתכלתי על עוד דברים והלכתי לפינת החנות. כשהייתי בפינת החנות, המוכר החל להרים את החצאית שלי ולנשק את הצוואר שלי". לאחר מכן, לדבריה, החל לגעת בה במקומות אינטימיים, עד שעזב לכמה דקות. "אמרתי לו לעצור וניסיתי לדחוף את הידיים שלו", אמרה לחוקרים. הנאשם, לעומת זאת , סיפר לחוקרים סיפור אחר. "אני אומר שזה היה וזה היה בהסכמה", אמר הרוכל. "היא לא התנגדה, ואני יכול להגיד לך שמצדה היו נגיעות. היא נתנה לי נשיקות ונגעה לי גם באותו אזור".

לטענת הפרקליטות, אמר הנאשם לצעירה כי אם תעזוב את המקום זו תהיה "התאבדות" מצדה. הוא חזר כעבור כדקה, ואז, על פי כתב האישום, הוא אנס אותה. "הוא עזב ואני פחדתי ופשוט עמדתי שם", היא סיפרה. "פחדתי שהוא ירדוף אחרי או יתפוס אותי. אני לא ידעתי עד לאן הוא ייקח את זה. הוא עזב לזמן קצר מאוד ולא היה לי זמן לאגור את הכוח לעזוב". בהמשך היא הוסיפה כי פחדה שאולי יש לו סכין או אקדח. "כל כך פחדתי שלא הייתי מסוגלת לעזוב", היא שחזרה. "אני לא אמרתי כזה דבר", התגונן הנאשם. "היא נשארה בחנות לבד. היא יכלה לצאת וללכת אם היה משהו והיא לא עשתה את זה. היא נהנתה מכל המצב הזה". לדבריו, בזמן שהוא עזב את החנות הצעירה המשיכה לחפש תכשיטים לקנות. "אף לא פעם אחת היא לא ביקשה שאפסיק. אני מוכן לפוליגרף", אמר הנאשם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שוק הפשפשים בעיניים של  המעצבת נעמה בצלאל. בן קלמר
המתלוננת הבטיחה לשניים כי תשוב ביום למחרת, דחפה אותם ועזבה את המקום. שוק הפשפשים ביפו/בן קלמר

המשטרה עימתה בין השניים, ובמהלך העימות רעדו רגליה של הצעירה, שבשלב מסוים החלה לבכות. "אמרתי לו להפסיק פעמיים", אמרה בעימות. "אחרי שהוא איים עלי לא אמרתי כלום יותר. פחדתי". השוטרים התקשו לקבל את גרסתו של הנאשם: "נראה לך הגיוני שבחורה נכנסת אליך לחנות לכמה דקות, שלא מכירה אותך קודם, לא ראתה אותך מעולם, תתחיל לזרום אתך ולתת לך לנגוע לה במקומות אינטימיים ושהיא גם תיגע לך במקומות אינטימיים?", שאלו. "זה לא נראה לי הגיוני, אבל זה מה שהיה", השיב.

לאחר מכן, נטען בכתב האישום, הוביל הנאשם את הצעירה לחנות בגדים שבבעלות הנאשם השני. הנאשם השני הוביל את המתלוננת סמוך לתא הלבשה והציע לה למדוד בגדים. היא סירבה, אולם הוא הצמיד בגדים לגופה, תוך שהוא נוגע באיבריה האינטימיים. "הם ניסו לשכנע אותי להיכנס לחדר ההלבשה, ואני לא הסכמתי. ואז הבחור השני אמר: 'את רוצה שמלה ארוכה?', ואז שם את היד שלו על הברך שלי ושאל אותי אם אני רוצה שמלה קצרה, ואז שם את היד שלו על איבר המין שלי. את זה הוא עשה פעמיים", אמרה לחוקרים. לאחר מכן, סיפרה לחוקרים, הבטיחה לשניים כי תשוב ביום למחרת, דחפה אותם ועזבה את המקום.

פרקליט אחד הנאשמים: "סיפור הזוי"

הנאשם השני, שבינתיים שוחרר ממעצר, סיפר לחוקרים כי הנאשם הראשון והצעירה נכנסו לחנותו כשהוא היה בחנות אחרת. ואז האיש קרא לו לבוא. "הוא אמר לי 'תן לה שמלה עלי', ופתאום ראיתי אותם מתנשקים והיא אמרה לו תודה רבה. היא הוציאה איזו שמלה ושמה אותה עליה. ואמרתי לה יש עוד גזרות ועוד סגנונות ועוד צבעים", אמר לחוקרים. היא שמה את השמלה עליה כאילו בלי להתפשט, רק הצמידה אותה לגוף שלה בעזרת הקולב ואני מהצד תפסתי לה את השמלה בלי לגעת בה". הוא גם אמר לחוקרים כי לדעתו הצעירה עישנה קודם לכן סמים. "היא הייתה עם עיניים אדומות", אמר לחוקרים. הצעירה נשאלה על כך והכחישה.

נקודה חשובה שהמתלוננת והנאשמים מוסרים לגביה גרסה שונה היא הימצאותו של הנאשם הראשון בחנות השנייה בזמן המעשים. לדברי המתלוננת, הנאשם הראשון אילץ אותה לנשק אותו בחנות השנייה, ואז נשאר שם כל הזמן, כשבחלק מהזמן הוא עמד בכניסה לחנות ושמר על המקום. מנגד, שני הנאשמים טוענים שהנאשם הראשון עזב את החנות אחרי זמן קצר. נקודה זו משמעותית, מכיוון שהשבוע אמורה הצעירה להעיד, לפני שתעזוב את הארץ. אולם, פרקליטו של הנאשם, עו"ד צדוק חוגי, טוען שיש לפצל את כתבי האישום, וכי אם המעשים המגונים לכאורה לא בוצעו בנוכחות אדם אחר, מדובר בתיק שיש להעבירו לבית משפט השלום. לטענתו, אין מקום שבית המשפט המחוזי ישמע את עדותה של הצעירה בכל הנוגע למרשו.

"נראה לי שכל הסיפור הזה קצת הזוי", אמר עו"ד חוגי. "תמוה בעיניי איך המתלוננת מספרת שהיא לא הצליחה למצוא את המשטרה, אבל ידעה היטב להתראיין לתקשורת. העובדה שבית המשפט שחרר את מרשי רק מראה מה בית המשפט מייחס לעדות של המתלוננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully