וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 רוכלים בשוק הפשפשים נאשמים בעבירות מין בתיירת

גלעד גרוסמן

30.6.2013 / 11:30

בעל חנות תכשיטים בשוק ביפו הואשם באונס תיירת מארה"ב בשבוע שעבר. לפי האישום, בעת שהיו לבד בחנות, איים עליה ואנס אותה. אז הוביל אותה לנאשם השני שביצע בה מעשים מגונים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד שני בעלי חנויות בשוק הפשפשים ביפו, הנאשמים באונס וביצוע מעשה מגונה בתיירת מארה"ב בשבוע שעבר. על פי כתב האישום, הצעירה נכנסה לחנות תכשיטים בשוק, ולאחר שנותרה לבדה עם המוכר הוא ביצע בה שורה של עבירות מין. לאחר מכן הוביל אותה לחנות אחרת, שם ביצע בה הנאשם השני מעשים מגונים. הפרקליטות מבקשת להעלות את המתלוננת לעדות מוקדמת, כדי שתוכל לחזור למשפחתה בארה"ב.

הארכת מעצר לחשודים באונס בשוק הפשפשים בשלום ת"א, יוני 2013. דרור עינב
הנאשם הראשון ניצל את העובדה שהיו לבד בחנות. שני הנאשמים, בדיון הארכת מעצרם/דרור עינב

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד צחי הבדלי מפרקליטות מחוז תל אביב, התיירת, בת 25, טיילה בשעות אחר הצהריים בשוק ונכנסה לחנות התכשיטים של הנאשם המרכזי, תושב רעננה בן 29, והתעניינה בקניית טבעת. היא בחרה טבעת שעלתה 80 שקל ושילמה בשטר של 200 שקל. אולם, הנאשם אמר לה כי לא תקבל עודף וכי עליה לבחור תכשיטים נוספים. המתלוננת סירבה, אולם בעל החנות ניצל את העובדה שהיו לבד בחנות והוביל אותה לפינה במבנה, ושם החל לגעת בגופה. לטענת הפרקליטות, בשלב מסוים יצא הנאשם מהחנות ואמר לצעירה כי אם תעזוב את המקום זו תהיה "התאבדות" מצדה. הוא חזר כעבור כדקה, ואז אנס את הצעירה המפוחדת.

לאחר מכן, נטען בכתב האישום, הוביל הנאשם את הצעירה לחנות בגדים שבבעלות הנאשם השני, תושב חולון בן 44. הנאשם השני הוביל את המתלוננת סמוך לתא הלבשה והציע לה למדוד בגדים. היא סירבה, אולם הוא הצמיד בגדים לגופה, תוך שהוא נוגע באיבריה האינטימיים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. מבקשת המעצר עולה, כי הנאשם המרכזי הודה במעשים המיוחסים לו, אולם טען כי הם נעשו בהסכמה. הנאשם השני הכחיש את המיוחס לו. "המשיבים ניצלו תמימותה של תיירת, בלב לבה של תל אביב, שאך ביקשה לטייל להנאתה ולרכוש לעצמה תכשיט", נכתב בבקשת המעצר. עוד נכתב כי הנאשם הראשון "עשה במתלוננת כבשלו, לא שעה לבקשותיה והכל לצורך סיפוק יצריו ודחפיו המיניים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הארכת מעצר לחשודים באונס בשוק הפשפשים בשלום ת"א, יוני 2013. דרור עינב
הנאשם השני הוביל את המתלוננת סמוך לתא הלבשה וביצע בה מעשים מגונים. אחד הנאשמים בפרשה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully