וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סודאני ביצע מעשים מגונים בבת 7 בתל אביב

10.7.2013 / 12:55

המשטרה עצרה את האיש בחשד כי חשף את איבר מינו ונגע במקומות מוצנעים בגופה של הילדה בחדר המדרגות של בניין מגוריהם בשכונת התקווה. הוא מכחיש את המיוחס לו

נתין זר מסודאן המתגורר בתל אביב נעצר אתמול (שלישי) בחשד שביצע מעשים מגונים בכמה הזדמנויות שונות בילדה בת שבע. לטענת הילדה, האיש, המתגורר בשכנות אליה, נהג לחשוף בפניה את איבר מינו, ולגעת במקומות מוצנעים בגופה. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו של החשוד, המכחיש כל קשר למעשים.

אתמול, שמעה אימה של הילדה לראשונה על המעשים שביצע האיש בבתה. הבת סיפרה לה כי נתין זר המתגורר בבניין בו השתיים גרות בשכונת התקווה בתל אביב, נהג בכמה הזדמנויות שונות להראות לה את איבר מינו, בעת שהשניים פגשו אחד את השני בחדר המדרגות. עוד סיפרה הילדה כי כמה פעמים הוא אף נגע בה במקומות אינטימיים.

האם, שנותרה המומה מתיאור מעשיו של הסודאני, ניגשה לתחנת משטרת השכונות במחוז תל אביב, והגישה תלונה. בעקבות תאוריה הקשים של הבת, הגיעו השוטרים אל החשוד אתמול בערב ועצרו אותו. הוא נלקח לחקירה, שם הכחיש את המעשים המיוחסים לו. "הוא סיפר שהוא נמצא בארץ שנה וחצי, איננו נשוי ומתגורר עם שותפים", סיפרה פקד שרון כוהל, קצינת אלימות במשפחה של תחנת שכונות.

לדבריה, "משרד העבודה והרווחה הוכנס לתמונה, ואנחנו ממתינים לחוקרי ילדים מיומנים, על מנת שיתשאלו את הילדה לגבי האירועים שהתרחשו לכאורה". היא הוסיפה כי "החקירה נמצאת עדיין בראשיתה". היום יובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully