וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב הצפון ביצע מעשים מגונים ב-3 קטינים

קובי דוד

11.6.2013 / 1:10

תושב בית שאן בן 42 מואשם בכך שפיתה בתחילה את הקטינים באמצעות הטבות ופינוקים. לאחר שרכש את אמונם שכנע אותם לשהות עמו ביחידות וביצע בהם עשרות עבירות מין חמורות

פרקליטות מחוז הצפון הגישה אתמול (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום חמור נגד תושב בית שאן בן 42 בגין ביצוע מספר רב של עבירות מיניות, מעשה סדום ומעשים מגונים בשלושה קטינים שהתגוררו סמוך אליו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, נהג הנאשם לרכוש תחילה את אמונם של הקטינים באמצעות הטבות ופינוקים, שכללו ביקורים במסעדות, רכישת מוצרי מזון ושתייה, והענקת סכומי כסף שונים. לאחר שרכש את אמונם של השלושה באמצעות המתנות, החל הנאשם לבצע בהם את זממו. הוא שכנע אותם, כל אחד במועד אחר, להצטרף אליו לנסיעה ברכבו, כמו גם להתלוות אליו למקומות שונים, חלקם מבודדים. לעיתים, הוא אף דרש מהם לשהות עימו ביחידות בדירה בה התגורר.

במהלך עשרות המפגשים עמם ביצע לכאורה הנאשם לכאורה מספר רב של עבירות מין חמורות. בסעיפי כתב האישום צוין כי באחד המקרים ניפגש הנאשם עם קטין שטרם מלאו לו 14 שנים. "הנאשם ביצע מעשים מגונים שלא בהסכמתו החופשית (של הקטין), ותוך הפעלת אמצעי לחץ", נכתב בכתב האישום. עורכת דין שרית מזרחי מפרקליטות מחוז צפון ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. כמו כן, החליט בית המשפט להטיל צו איסור פרסום על שמו של הנאשם עד למתן החלטה אחרת .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully