וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס בת 19 ואפשר לאחרים לאנוס אותה במסיבה

גלעד גרוסמן

26.4.2013 / 11:39

בן 26 נאשם כי הביא צעירה חרדית למסיבת חילופי זוגות בדרום תל אביב, שם שיכר אותה, אפשר לפחות ל-5 גברים לאנוס אותה זה אחר זה, ובהמשך אנס בעצמו. אף אחד מהאחרים לא נעצר

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד תושב מרכז הארץ בן 26, החושף מסכת עבירות מין קשה שעברה צעירה בת 19, הכוללת מעשי אינוס וסדום על ידי שישה גברים במהלך מסיבת חילופי זוגות במועדון בדרום תל אביב. מכתב האישום, שהגישה עורכת דין ליאת גלבוע-אמיר פרקליטות מחוז מרכז, עולה כי הצעיר, שדרש כסף עבור הבאתה למועדון, אף אנס את הצעירה במכוניתו לאחר שהחזיר אותה מהמסיבה. פרט לנאשם המרכזי, מעורב בפרשה מכר של הצעירה, נגדו הוגשה השבוע הצהרת תובע לפיה סרסר בה. עד כה המשטרה לא עצרה אף אדם נוסף בחשד שהיה מעורב במעשי האונס.

אילוסטרציות הטרדות מיניות. ShutterStock
אילוסטרציות הטרדות מיניות/ShutterStock

על פי כתב האישום, הצעירה, בת למשפחה חרדית, עזבה את בית הוריה עקב בעיות אישיות, ובמשך כשלושה חודשים התגוררה בבית משפחתו של מכר שלה ושל הנאשם המרכזי בפרשה, וסייעה בטיפול בילדי המשפחה. לפני כשנה, סמוך לחג הפורים, הגיע הצעיר לביתו של המכר, פגש את המתלוננת והציע לה להתלוות אליו למסיבה. הוא וחברו טענו כי מדובר במסיבה המיועדת לבני נוער, ואם היא תתלווה אליו, היא תוכל להיכנס למסיבה ללא תשלום. הצעירה השתכנעה מדבריו ונסעה עם הצעיר למועדון ברחוב שוקן בתל אביב.

כשהגיעו למקום הופתעה הצעירה לראות גברים ונשים מבוגרים מסתובבים עירומים, וכי מדובר במועדון שבו התקיימה מסיבת חילופי זוגות. הצעירה אמרה לצעיר כי היא לא מתכוונת להשתתף במסיבה וביקשה ממנו שתחזיר אותה לבית המכר, אך הוא סירב לכך. הצעירה חששה לצאת לבדה לרחוב בדרום תל אביב בשעת לילה מאוחרת, ומכיוון שדלת המועדון הייתה נעולה, היא נאלצה להישאר במקום. היא ניסתה להתקשר אל המכר המשותף באמצעות הטלפון הנייד של הצעיר, אך הוא לא השיב לה.

"שמר אותה לסוף"

הצעיר השקה אותה במהלך כל הערב במשקאות אלכוהוליים, עד שהייתה שיכורה. היא ביקשה מהצעיר להחזיר אותה לבית שבו התגוררה, אך הוא הורה לה לנוח באחד החדרים הריקים במועדון. היא נשכבה על גבי מזרון בחדר, ומיד לאחר מכן נכנסו לחדר הצעיר ומספר רב של גברים - שזהותם אינה ידועה למשטרה. הם הפשיטו את הצעירה ולפחות חמישה מהם אנסו אותה וביצעו בה מעשי סדום ומעשים מגונים. כיוון שניסתה להתנגד, אחד הגברים דחף את ראשה למזרון כדי להשתיקה. הצעיר שהביא אותה למועדון צפה בגברים אונסים אותה זה אחר זה תוך שהוא מתעלם מתחינותיה.

לאחר שהגברים יצאו מהחדר, הצעירה התלבשה ויצאה מהחדר. כשעזבה את המועדון יחד עם הצעיר, אחד מעובדי המקום העביר לידיו סכום כסף וביקש ממנו להביא את הצעירה למועדון פעם נוספת. מכתב האישום עולה כי מסכת הייסורים של הצעירה לא הסתיימה שם, כיוון שבמהלך הנסיעה חזרה לביתה, הצעיר עצר את המכונית בכביש צדדי, אמר לה כי "שמר אותה לסוף" ואנס אותה - למרות שהייתה באפיסת כוחות.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הצעיר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי הוא סיפר לחוקרים כי המתלוננת קיימה יחסי מין עם מספר גברים, אך עשתה זאת מרצונה החופשי. לדבריו היא קיימה גם עמו יחסי מין בהסכמה. מנגד, אביה של המתלוננת סיפר כי הנאשם פנה אליו מיוזמתו, עם חשיפת הפרשה, סיפר לו כי יצא עם בתו למועדון כשהייתה תחת השפעת סמים ואלכוהול ו"הרבה גברים נצלו את מצבה". הוא התנצל בפני האב וביקש שלא יערב אותו בפרשה. עוד עולה מבקשת המעצר, כי הפרקליטות צפויה להגיש בקרב כתב אישום נגד הגבר שאצלו התגוררה הצעירה, בגין עבירות של סרסרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully