וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: רופא מכה חולה קשור למיטתו ברוסיה

התקיפה האלימה אירעה לאחר שהחולה יצא מחדר הניתוח. בסרטון נראה הרופא שולח אגרוף לפניו של המטופל והולם את מרפקו בחזהו. לאחר מכן, החולה מת. הרופא: "עבדתי 24 שעות רצוף"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק

מקצוע הרפואה מוכר כמקצוע תובעני שדורש סבלנות רבה ושמירה על קור רוח במצבים קיצוניים. נראה שרופא אחד ברוסיה לא הפנים את האחריות הכבדה שעל כתפיו, כשהחליט להפליא את מכותיו באחד ממטופליו, בעודו קשור למיטת הטיפולים – חסר אונים. לרוע מזלו של הרופא, החולה מת מפצעיו זמן קצר לאחר התקיפה – שנקלטה במצלמות בית החולים בעיר פרם במחוז אורלס.

האירוע התרחש לאחר שהחולה, בשנות הארבעים לחייו, עבר ניתוח לב. בסרטון שהופץ ברשת, שאורכו כחצי דקה, נראים הרופא והחולה מנהלים עימות מילולי. בשלב מסוים, מאבד הרופא, אנדריי ווטיאקוב, את עשתונותיו ושולח את אגרופו לעבר פניו של החולה האומלל. לאחר מכן, הוא הולם עם מרפקו בחזהו של האיש. מאוחר יותר, כאמור, מת החולה מפצעיו – ייתכן שללא קשר לאירוע.

וויטאקוב ניסה לתלות את התקיפה החמורה בעומס שחש לאחר משמרת בת יממה. "זה היה יום קשה אחרי משמרת של 24 שעות", טען. לדבריו, "ברגע שנכנסתי לחדר עם הצוות שלי, הוא החל לזרוק לעברי כינויי גנאי שונים. וזה הטריף אותי. הקדשנו זמן כה רב על המקרה המסובך שלו ובניסיון לסייע לו להחלים והוא לא אמר מילה אחת של הערכה. וגם העייפות הכרונית נוספה לזה. היכיתי אותו כמה פעמים בנוכחות עמיתיי לעבודה". הוא סיכם: "המשכנו את הטיפול לאחר התקרית, אך למרבה הצער החולה מת". בעקבות התקיפה, פוטר ווטיאקוב מתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully