וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: האם הכתה את בתה בת ה-5 בהוראת החוטפים

לפני כמה ימים נחשף כי האישה המוגבלת בשכלה הוחזקה יחד עם הבת בבידוד במרתף בית באוהיו. כעת, בסרטון שפרסמה המשטרה, נראית האם מפליאה בה מכות בזמן החטיפה

בשבוע שעבר נחשף בבית משפט באוהיו מקרה מחריד של התעללות באישה מוגבלת שכלית ובבתה בת השש. על פי האישום, ג'ורדי קאלאהן וג'סיקה האנט, בני זוג מאורסים, החזיקו את האישה ואת בתה במרתף ביתם במשך שנתיים, ואילצו אותן לעבוד בניקיון ובשאר עבודות בכפייה. בין השאר הם איימו שיגרמו לנחשים להכיש אותן אם לא יצייתו לפקודות, היכו את האישה ואת בתה ואילצו אותן לישון בחדר נעול לצד איגואנה גדולה. בסוף השבוע האחרון נחשף כי לא רק החוטפים ביצעו התעללות בבית. המשטרה המקומית בעיר אשלנד, שם הוחזקו השתיים, טענה בסוף השבוע האחרון כי האם, ששוחררה עם בתה בחודש אוקטובר האחרון, נעצרה לפני כמה חודשים בחשד להתעללות בבתה. בנוסף, פרסמה המשטרה סרטון, ובו ההוכחות להתעללות הקשה.

בסרטון שפרסמה המשטרה נראית האם מתעללת בבתה במהלך תקופת החטיפה. בסרטון, ניתן לחזות באישה מכה באכזריות, ללא הפסקה, את בתה בת החמש באחוריה. בשלב מסוים היא נראית מכה אותה בפניה תוך כדי שהיא צועקת עליה: "סתמי את הפה".

לטענת המשטרה, החקירה נגד האם בחשד להתעללות החלה לאור תלונה שהגיש נגדה אחד הנאשמים בחטיפת השתיים. במהלך החקירה נחשף גם הסרטון המפליל. האם טענה בחקירתה כי האלימות שנקטה נגד בתה נבעה עקב הוראה ישירה מצד החוטפים, שלוותה באלימות מילולית ופיזית. לטענתה, היא פחדה ממה שיעשו לה במקרה שתסרב, ולכן היא נאלצה להיענות לדרישתם. בשלב מסוים במהלך החקירה הודתה האם באלימות נגד ילדים, ונשפטה בחודש פברואר האחרון לחמישה חודשי מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully