וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בניסוי הפרובוקטיבי: מחנה הסקס הראשון בעולם

30 זוגות מרחבי העולם (וגם מישראל) ישתתפו בניסוי ראשון מסוגו בו יתנסו בשיטות גירוי, משחק מקדים, משחקי תפקידים ועוד. המטרה: לבחון באופן מדעי מהו סקס טוב

הנה ניסוי שיש לנו תחושה שתרצו להשתתף בו: חברת דורקס השיקה השבוע את "ניסוי הסקס הבינלאומי" הראשון אי פעם. במסגרת הניסוי, יתקיים בוונציה בחודש יולי מחנה ייחודי, אליו יוזמנו 30 זוגות ממדינות שונות ובו הם יתנסו במשימות חוויתיות, סדנאות אינטימיות, רעיונות לריגוש הדדי, שיטות גירוי שונות, משחק מקדים, אינטימיות מילולית, משחקי תפקידים ועוד. החוויות ינוטרו על ידי מומחים שיעקבו אחרי קצב הלב ולחץ הדם של המשתתפים והתוצאות יעובדו לאפליקציה מיוחדת, שתהיה זמינה להורדה ולניסוי התרגילים בכל בית בעולם ותאפשר לזוגות שיורידו אותה למדוד, לעקוב ולדרג את רמת העונג וההנאה המינית שלהם.

את הניסויים בנו בדורקס יחד עם ברנדון ווקר, חוקר יחסים מאוניברסיטת נוטינגהם שהוכתר על ידי המגזין טיימס כ"מהנדס הריגוש היחיד בעולם" ובשיתוף עם הפסיכולוגית והסופרת סוזן קוויליאם. מטרת הניסוי היא לבחון באופן מדעי מהו סקס טוב ומה יוצר אינטימיות זוגית מוצלחת.

מחנה הסקס יימשך שבוע, אולם הזוגות ימשיכו להתנסות בתרגילים ובסדנאות במשך שלושה שבועות נוספים, על מנת להשלים את הניסוי. הזוגות יבחרו מתוך רשימת מדינות שפורסמה, ביניהן גם ישראל, והם יטוסו לוונציה, איטליה, שם יהנו משבוע של פינוקים והדרכה צמודה לחוויות, אותן ינסו מאוחר יותר לבד. אז אם אתם רוצים להימנות עם הזוגות שיבחרו להשתתף במחנה הסקס הבינלאומי, כל שעליכם לעשות הוא לבקר באתר, להירשם ולהתפלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully