וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: הוחזק כעבד במשך 13 שנה, התרחץ בשוקת

זוג אירי חטף את דארל סימסטר בשנת 2000 כשהיה בחופשה בוויילס. הודות למידע אנונימי, אותר האיש כשהוא מורעב ומטונף בחווה נידחת. "לא נחתי אפילו יום, פחדתי ממה שיעשו לי"

לפני 13 שנה, אחרי ויכוח שניהל עם חבריו במהלך חופשה בוויילס, נעלם דארל סימסטר בן ה-30. טוני וג'ין, הוריו הנואשים, ניסו במשך כל השנים לאתרו – אולם ללא הועיל. המשטרה ביצעה 50 מבצעי חיפוש שונים, אך גם אלה לא הובילו למציאתו. רק לאחרונה, ובעזרת טיפ אנונימי – ההורים הנרגשים הצליחו לאתר אותו כשהוא בחווה נידחת בדרום וויילס. החקירה העלתה כי הוא הוחזק בידי זוג אירים שנהגו בו כעבד מאז ששבו אותו בשנת 2000.

ההורים מצאו את בנם, היום כבר בן 43, כשהוא בקראוון מטונף הממוקם בשטחי החווה – ללא מים זורמים. הוא היה מורעב, לבוש בבגדים מלוכלכים ומרופטים וכמה שיניים בפיו היו חסרות – כך נודע לצהובון הבריטי הדיילי מייל. כעת, אחרי שהתאחד מחדש עם הוריו הגרים בקידרמינסטר שבבריטניה, קיבל סימסטר טיפול רפואי הולם, נוכח ההזנחה ממנה סבל ב-13 שנותיו כשבוי. ל"סאן" הבריטי סיפר האיש כי שוביו התייחסו אליו כאל עבד, וכי הם "פיתו" אותו להישאר על ידי כך שהציעו לו עבודה בחווה.

"מעולם לא נחתי ב-13 השנים הללו"

לטענתו, הוא הוכרח לעבוד במשך 12 שעות לפחות בכל יום – ללא אף יום מנוחה בשבוע. הוא גם לא זכה לראות רופא כאשר חש ברע. כשנשאל מדוע לא ברח, ענה סימסטר, ככל הנראה בעל מוגבלות נפשית כלשהי, שהחשש מההשלכות הוביל אותו להישאר. "מעולם לא נחתי ב-13 השנים הללו. פחדתי ממה שהם יעשו לי אם אני לא אשאר שם", סיפר בריאיון שנערך עמו.

אילוסטרציה. ShutterStock
סימסטר נאלץ להתקלח ממים שהיו בשוקת של הסוסים/ShutterStock

הוא תיאר כיצד בני הזוג שחטפו אותו גרמו לו לישון במחסן מלא עכברושים, לפני שניתנה לו הזכות לעבור לקראוון המלוכלך לפני שנתיים. עם זאת, גם במהלך שהותו בקראוון הוא נאלץ לרחוץ עצמו במים שהיו בשוקת ממנה היו שותים הסוסים שבחווה. אביו של סימסטר אמר כי מה שעבר על בנו הוא "בלתי אנושי" ו"מחריד". "יש אנשים שחוטפים בני אדם 'פגיעים' ברחוב ומציעים להם חיים חדשים – אבל אז מתייחסים אליהם כמו אל כלבים", אמר. האב הוסיף כי בנו התקשר אליהם פעם בחצי שנה, במשך שמונה שנות ההיעדרות הראשונות, ושכך הוא ידע כי הוא בחיים – אולם בהמשך הקשר נפסק. כל זאת, בלי כמובן להצליח להבין היכן סימסטר מוחזק.

ההורים הקימו קבוצת פייסבוק במטרה לנסות ולאתר את הבן, בה היו חברים קרוב לעשרת אלפים בני אדם. בחודש פברואר האחרון הם אף פרסמו הודעה בעיתון מקומי בוויילס, ולמחרת הם קיבלו שיחת טלפון אנונימית מאדם שטען כי הוא בטוח ב-95% שראה את הנעדר בחווה ליד קארדיף. הם עירבו את רשויות החוק, ונסעו לאותה חווה – שם נמצא סימסטר כאמור.

מהמשטרה המקומית נמסר כי החקירה בעקבות המקרה נמצאת בעיצומה, וכי נבדקים התנאים בהם הוא הוחזק כל השנים. "נחקור אם נעשו עבירות פליליות", אמרו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully