וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: קיימו יחסי מין צמוד לחלון, וצנחו אל מותם

לא ברור מה גרם לחלון להישבר - אם בני הזוג הכבידו עליו, או שמא הוא לא היה מותקן כראוי. בכל מקרה, עדי ראייה לנפילה הזדעזעו וסיפרו כי השניים אחזו אחד בשני, עד הסוף

גמרו בחוץ: בני הזוג מסין כנראה לא תכננו שהערב הלוהט יסתיים כך, אך חוסר זהירות גרם למותם המיותר. השניים, ככל הנראה, קיימו יחסי מין כשהם נשענים על חלון הזכוכית, ואז זה נשבר והם צנחו למדרכה, הישר אל מותם. עדי ראייה מזועזעים דיווחו לכלי התקשורת הסינים כי בני הזוג אחזו אחד בשני בעדינות בזמן הנפילה.

המשטרה החלה לחקור את האירוע, ואחת הסברות שהועלו היא שבני הזוג קיימו יחסי מין צמוד לחלון כדי להתקרר ולהימלט מהחום העז שמורגש בימים אלה בעיר. השערה אחרת היא כי החלונות בבניין בו אירע האסון אינם מותקנים כראוי. מכל מקום, המשטרה תמשיך בחקירת האירוע.

אירוע נוסף שאירע לפני שבוע, גם הוא בסין, נגמר טוב הרבה יותר. פעוטה בת שנתיים נפלה מחלון של דירת מגורים בגובה חמש קומות. פועלים סינים שהבחינו בפעוטה כשהיא מתחילה לאבד את אחיזתה ולבכות הבינו כי היא נמצאת בסכנה ממשית, והתקבצו מתחת לחלון כדי לבלום את נפילתה, אם תתרחש. תוך כמה שניות היא אכן נפלה, ולמרבה המזל, הישר לזרועותיהם של הפועלים, וספגה פגיעה קלה בפניה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully