וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הלך על חבל בסין בגובה 200 מטר, נפל - ושרד

ללכת על חבל דק בגובה מאות מטרים, נתפס כמעשה הירואי. ללכת לאחור עם כיסוי עיניים ובלי אמצעי בטיחות - זה כבר טירוף. מיהו הפעלולן שהעז לנסות, ליפול, ובאורח נס לשרוד?

רויטרס

(צילום: רויטרס, קריינות: אביב אברמוביץ, עריכה: טל רזניק)

מחזה נדיר נצפה היום (ראשון) בעיר פינגז'יאנג שבסין, כאשר אדם שהלך על חבל דק נפל מגובה 200 מטרים – ושרד. הולך החבל ה"מקצועי" מסין, צנח מגובה של כמאתיים מטרים במהלך פעלול שביצע, כאשר ניסה לצעוד הפוך על החבל הדק.

האתגר היה עצום: כשעיניו מכוסות, צעד הפעלולן המכונה "איזיקייר" לאחור על חבל דק באורך של כשבע מאות מטרים וללא שום אמצעי בטיחות, במה שמכונה "הליכה על חבל מתוח" - מופע אקרובטיקה המתבצע בגובה רב. כבר בתחילת הדרך איבד הפעלולן את שיווי המשקל, אך מהר מאוד הצליח לקום על רגליו, והמשיך לחצות את הוואדי בהליכה לאחור במשך כמעט שעה שלמה.

למרבה המזל, הנפילה הגיעה ארבעים מטרים בלבד מקצה החבל, והפעלולן אותר ביער סמוך כשהוא סובל מפציעות קלות בלבד. את האשמה, אגב, הוא תלה ברוח העזה שנשבה במקום, ובמאמץ הרב שהשקיע, שלדבריו "סחרר את ראשו". ההליכה על חבל בגובה, מסתבר, נחשבת לענף ספורט אקסטרים פופולרי בעולם, כאשר רק בחודש שעבר נחצו מפלי הניאגרה על ידי הפעלולן ניק ולנדה. בכל אופן, לא מומלץ לנסות את זה בבית, בחופשה, או בכל מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully