וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוועה באוהיו: בן 12 הרג את אחיו בן ה-9 והתאבד

המקרה המחריד אירע בשעה ששני האחים למחצה שהו לבדם בבית סבם וסבתם. כשאלה חזרו הביתה הם גילו את השניים כשהם ללא רוח חיים. "אני לא מאמינה שאוסטין הבין מה הוא עושה"

מה גורם לילד בן 12 לרצוח את אחיו הקטן ואחר כך להתאבד? המקרה אירע ביום שלישי האחרון בעיירה ג'סון שבאוהיו. בלייק קמפבל, בן תשע, נורה בראשו על ידי אחיו למחצה, אוסטין ויסמן בן ה-12, שמיד לאחר מכן כיוון את האקדח לסנטרו ולחץ על ההדק. הילדים שהו לבד בבית בעת האירוע, והם התגלו מאוחר יותר על ידי סבם וסבתם.

"אני יודעת שאוסטין היה מאוד אוהב ודואג", אמרה שירלי, קרובת משפחתם של האחים. "אני רק יכולה להעלות על דעתי שבלייק מצא את האקדח ואוסטין ניסה לקחת אותו ממנו. הוא לא התכוון לירות בו. אני לא מאמינה שהוא יעשה דבר כזה בכוונה. הוא אהב את אחיו, אני יודעת שהוא אהב". תמי, שבנה הלך לצופים עם אוסטין, אמרה כי היא לא מאמינה שהוא הבין מה הוא עושה. "הבן שלי שואל אותי אם יראה את אוסטין בצופים ביום חמישי, ואני אומרת לו שלא".

המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועדיין לא ברור בבעלות מי היה האקדח שנמצא ברשות הילדים. כמו כן, לא ניתן לקבוע עדיין אם קמפבל נהרג ראשון, ואם זה היה בטעות, אך ככל הנראה לא היו מעורבים נוספים בירי. "זוהי טרגדיה מחרידה שאף קהילה לא רוצה להתמודד איתה", אמר ראש העיירה ג'קסון, רנדי הלת'. "אני בטוח שהורים וסבים וסבתות רבים הלכו למיטתם טרודים – 'האם יש דרך שאנחנו יכולים לגרום לילדינו להיות בטוחים יותר?'".

(עדכון ראשון: 18:19)

  • עוד באותו נושא:
  • אוהיו
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully