וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזר הדין: האם ברלוסקוני שילם לנערת הליווי "רובי"?

רויטרס

24.6.2013 / 13:15

ראש ממשלת איטליה לשעבר מואשם ביחסי מין בתשלום עם הרקדנית הקטינה כרימה אל-מחרוג' ובניצול כוחו כדי לטייח את הפרשה. התביעה דורשת 6 שנות מאסר, והמתח ברומא בשיאו

בית המשפט במילאנו יכריע היום (שני) אם סילביו ברלוסקוני שילם עבור יחסי מין עם נערת ליווי קטינה וניצל את כוחו כדי לטייח את הפרשה. אם יורשע ברלוסקוני, שכיהן כראש ממשלת איטליה שלוש פעמים, הוא עשוי להישלח לכלא לשש שנות מאסר.

לגזר הדין, יהיה אשר יהיה, יש השלכות פוליטיות חשובות על ממשלת איטליה בראשותו של אנריקו לטה, המבוססת על קואליציה מהשמאל והמרכז. ברלוסקוני, מנהיג הימין בן 76, מחזיק במושכות ליציבות הממשלה, ומאסרו עשוי להחליש אותה מאוד עד כדי הקדמת הבחירות. כמה חברים במפלגתו של ברלוסקוני קראו לו למשוך את תמיכתו מהממשלה במידה ובית המשפט יכריע נגדו.

כמה פרשנים אף העריכו בימים האחרונים שראש הממשלה הטרי לטה ינסה לפעול למען זיכויו של ברלוסקוני כדי לשמור על יציבות ממשלתו. זאת, משום שהוא יעדיף שעמיתו-יריבו יישאר בזירה הפוליטית ויתמוך בממשלתו, מאשר לראותו צועד למאסר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשפט נמשך כשנתיים ובמהלכו נחשפו מסיבות ה"בונגה בונגה" שאירח ראש הממשלה לשעבר בווילה שלו ליד מילאנו, בזמן שכיהן בתפקיד בשנת 2010. ברלוסקוני מואשם ששילם אלפי דולרים לרקדנית כרימה אל-מחרוג', נערת ליווי ממוצא מרוקני שנודעה גם בשם "רובי שוברת הלבבות". לדברי התביעה, הסכום האמיתי שהעביר לה ברלוסקוני נאמד בכ-4.5 מיליון אירו, וכלל גם תכשיטים רבים.

היחסים בין השניים החלו כאשר מחרוג' הייתה בת פחות מ-18. ברלוסקוני מואשם שניצל את קשריו הפוליטיים כדי לשחרר אותה ממעצר, כשטען שהיא "נכדתו של נשיא מצרים חוסני מובארק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביקור במרתף המפורסם של הווילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברלוסקוני מכחיש את כל הטענות נגדו וטוען שמערכת המשפט כבר גזרה את דינו. לדבריו, "מסיבות החשק" שאירח בווילה לא היו אלא סעודות אלגנטיות, בהן האורחות ביצעו מופעים בגוון אירוטי בלבד. גם מחרוג' הכחישה כי קיימה עמו יחסי מין, אך מתנגדיו של ברלוסקוני בתקשורת האיטלקית טוענים כי הוא שילם לה כדי לשקר. היא גם לא הגיעה במפתיע לאחד העדויות המכריעות במשפט, ונעלמה לתקופה ממושכת.

התביעה דורשת לגזור על ברלוסקוני בין שנת מאסר לשש שנות מאסר, והרחקה לצמיתות ממשרה ציבורית. לברלוסקוני עומדת זכות לערער בפני שתי ערכאות גבוהות יותר, בית המשפט העליון ברומא ובית המשפט העליון לערעורים.

לקריאה נוספת
הצצה: כך נראה מרתף ה"בונגה בונגה" של ברלוסקוני
עדות מהווילה וממסיבות החשק: יחסי מין ופסל בצורת פין
ברלוסקוני נידון לארבע שנות מאסר בגין הונאת מס
סקנדל חדש? "ברלוסקוני קנה סנאטור ב-3 מיליון אירו"

ברלוסקוני חושף: הצצה לווילת ה-"בונגה בונגה". רויטרס
שולחן האוכל בווילה במילאנו, בו נערכו "מסיבות החשק")/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully