וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה כתב לבת ה-10 שאנס: "קצת כואב, זה נורמלי"

אנת'וני קרישולו, מורה לחינוך מיוחד בברונקס, כתב לתלמידה אותה אנס כמה פעמים במייל, יממה לאחר האונס: "הייתי קצת אלים מדי. איך זה הרגיש לך?". מעצרו הוארך והוא יואשם

"הייתי קצת אלים מדי, אבל זה נורמלי" – את המשפט המזעזע הזה כתב מורה לחינוך מיוחד בברונקס שבניו יורק לתלמידה בת עשר אותה אנס, במייל ששלח לה לאחר המעשה. כך טוענת התביעה במשפט נגדו, במסגרתו הוארך הלילה (שישי) מעצרו. לפי חקירת המשטרה, אנת'וני קרישולו בן ה-40 שלח את המייל רק יממה אחת אחרי שאנס את התלמידה במכוניתו. לפי התביעה, הוא אף הוסיף: "ייתכן שיכאב לך כמה ימים", וחתם בשאלה המחרידה: "איך זה הרגיש לך?".

על פי טענות התביעה, קרישולו אנס את הילדה כמה פעמים, האחרונה שבהן לאחר שסיפר להוריה כי הוא ילווה אותה לטקס בבית ספרה, במסגרתו הייתה אמורה לקבל פרס. אלא שבמקום להגיע לטקס, הוא לקח אותה למגרש החנייה של בית הספר, ושם אנס אותה. אמש הוארך מעצרו, ונקבעה לו ערבות בסכום של חצי מיליון דולרים.

את הודעות המייל המזעזעות מצאה אמה של הילדה, והיא הודיעה לרשויות. המשטרה המקומית פתחה בחקירה, וביום רביעי עצרה את קרישולו. הוא יואשם באונס, בבעילת קטין ובסיכון רווחתו של קטין. התקשורת המקומית דיווחה כי לפי תלמידים אחרים, הם זיהו את המורה משחק ב"בעל ואישה" עם התלמידה בכמה מקרים, והוא אף קנה לה טבעת יהלום אמיתית.

לקריאה נוספת
אונס קבוצתי בהודו: תיירת אמריקנית הותקפה במנאלי
בתו של החוטף מקליבלנד לקרבן: ”רוצה לפגוש אותך”

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully