וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשן על המים: מסיבת הבריכה הפכה לענן רעיל

המסיבה שערכה חברת המשקאות "ייגרמייסטר" בלאון שבמקסיקו הסתיימה באשפוזם של שמונה צעירים, אחד מהם בתרדמת, אחרי שהמארגנים שפכו חנקן נוזלי אל תוך המים וגרמו בהלה רבה

מסיבת בריכה של חברת המשקאות החריפים "ייגרמייסטר" שהתקיימה ביום שבת בעיר לאון במרכז מקסיקו, הסתיימה באשפוזם של תשעה צעירים בבית חולים. אחד מהם, בן 21, ששקע בתרדמת. על פי הדיווחים במדינה, החוגגים החלו לחוש ברע לאחר שמארגני המסיבה שפכו חנקן נוזלי אל תוך מי הבריכה, שהתערבב עם הכלור שהיה בה. הפעולה אמנם יצרה ענן מרשים ביותר מעל הבריכה, אולם הוא גרם לכמה מהנוכחים להתעלף מהאדים.

עשן על המים: בליינים בבריכה הורעלו מחנקן נוזלי. צילום מסך
חלק מהחוגגים התעלפו מהאדים. המארגנים שופכים את החנקן אל תוך הבריכה/צילום מסך

"כדי להתחיל בחגיגה, צוות המסיבה שפך פחיות של חנקן לתוך הבריכה, שבה היו באותה שעה כ-30 צעירים", סיפר אדם שהיה במקום לכלי תקשורת במקסיקו. "החומר בא במגע עם הכלור ויצר ענן גדול של גז", הוא הסביר. בתמונות ובסרטונים שתיעדו את האירוע נראית בהלה גדולה של החוגגים.

המשטרה המקומית כבר הודיעה שהיא החלה לחקור את מארגני האירוע, שזהותם לא פורסמה עדיין. ארבעה מקורבנות המסיבה כבר הגישו תלונה בנושא. העיתון המקסיקני "אל-יוניברסל" דיווח כי ראש עיריית לאון, ברברה בוטלו, קראה לערוך שינויים בתחום המסיבות בעקבות המקרה.

דובר "ייגרמייסטר" אמר כי החברה מודעת לאירוע וחוקרת אותו מהמטה בגרמניה. "אנו נמצאים בקשר עם המפיץ האחראי במקסיקו שעובד עם מארגני המסיבה ועם הרשויות, במטרה להבין במלואן את הנסיבות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully