וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מוריס החתול החצוף ייבחר לראשות העירייה?

אחד המועמדים הבולטים בבחירות במקסיקו רץ לקלפי על ארבע: סטודנטים שמאסו בשחיתות המקומית מבקשים מהציבור להצביע לחתול: "הוא בדיוק כמו הפוליטיקאים, מנמנם ומיילל"

צילום: סרטוני חובבים שהועלו לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

שחקן חדש נכנס במפתיע למרוץ הבחירות לראשות העיר חלאפה שבמקסיקו, והוא רץ עם קמפיין של "עיר ללא עכברושים". לא מדובר בפוליטיקאי ששימש בעבר כמדביר מזיקים, אלא בחתול, שיועצי הבחירות שלו הם שני צעירים, תושבי חלאפה, בירת מדינת-המחוז וראקרוס.

השניים, שמאסו בשחיתות הפושה במנגנוני השלטון בעיר, מושבם של כ-540 אלף תושבים, החליטו להשתמש בפתרון הקלאסי ל"ביעור מזיקים ופוליטיקאים" - "כשיש עכברושים מביאים חתול".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למוריס יש עמוד פייסבוק פופולרי, ולפי רשת סי-אן-אן הוא זוכה ליותר "לייקים" מכל שאר המועמדים בבחירות, כולל מזה של המועמד האנושי המוביל - אמריקו זוניגה. מוריס החתול גם מצייץ – או מיילל למעשה - בעמוד טוויטר, שם הוא מעודד את תומכיו להדפיס כרזות וחולצות עם דיוקנו הפרוותי – ולועג ליריביו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שורט במחאה

הבחירות יתקימו בראשית החודש הבא, אך לפי רשת אי-בי-סי בשפה הספרדית, ועדת הבחירות אינה מתירה למוריס להירשם כמועמד בטופסי ההצבעה. תומכיו של החתול בעל השאיפות הפוליטיות קראו לציבור לרשום את שמו באופן ידני על פתקי ההצבעה, או לחילופין, לצייר פרצוף של חתול, כדי "לשרוט" במחאה את פניהם של שאר המועמדים.

אם ייבחר, מוריס מבטיח לעשות בדיוק מה שיעשה כל ראש עיר שייבחר: לנמנם רוב שעות היממה ולמעשה לא לעשות כלום. "המועמדים כאן לא עושים דבר והם לא מקיימם את ההבטחות שנתנו במצע הבחירות", אמר חאווייר קוואס, אחד הסטודנטים שיזם את הקמפיין של מוריס. "המועמד שלנו מבטיח לישון, ליילל ולשחק בארגז. הוא גלוי לגמרי לגבי נקודות התורפה שלו: יש לו חולשה לשמיכות, לסדינים, לכריות, לספות ולבגדים באופן כללי".

עוד סיפורי חתולים
18 נשמות? צפו בחתולה שנולדה עם שני ראשים
נתפס על ארבע: חתול הבריח פצירות לכלא - ונעצר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully