וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס על ארבע: חתול הבריח פצירות לכלא - ונעצר

6.1.2013 / 17:29

שומרי בית הכלא בברזיל נדהמו לגלות חתול לבן חוצה את השער המרכזי של המתקן, כשלגופו מודבקים מקדחים, אזניות, סוללות ומטען סלולרי. "כולם חשודים, כי החתול מסרב לדבר"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

סוהרים בבית כלא בצפון ברזיל נאלצו להתמודד לפני כמה ימים עם אורח מסוג יוצא-דופן: חתול שחדר לכתלי בית הכלא, כשלגופו מודבקים פצירות וטלפון סלולרי. החתול נלקח למרכז וטרינרי כדי לקבל טיפול רפואי. התקרית אירעה בערב השנה החדשה, אך פורסמה בתקשורת המקומית רק אמש (שבת).

שומרי בית הסוהר הופתעו כשהבחינו בחתול הלבן חוצה את השער המרכזי של המתקן, כשגופו עטוף בסרטי-הדבקה. במבט קרוב יותר, התגלה כי היונק הפרוותי גם נשא על גופו חבילה שהכילה לפחות שני מקדחים, אוזנייה, כרטיס-זיכרון, כמה סוללות ומטען לטלפון נייד.

התקרית דווחה בבית הכלא בעיר ארפיראקה, בה מתגוררים 215 אלף תושבים, וכל 263 האסירים מוגדרים חשודים בתכנון ההברחה, ונתונים בחקירת המשטרה. "קשה לנו לברר מי אחראי למעשה, שכן החתול מסרב לדבר", מסר דובר בית הסוהר לעיתון מקומי. בכלא מעריכים ששולחי החתול ניסו להעביר את כלי הפריצה לאחד האסירים כדי לסייע לו בניסיון הימלטות, או ביקשו להעביר לו אמצעי תקשורת כדי שיוכל לשוחח עם עבריינים מחוץ לבית הכלא.

לקריאה נוספת
צפו באסיר שבקיר: ניסה לברוח מהכלא - ונתקע
בריטניה: ארבו לרכב אסירים והבריחו חברם הרוצח
נארזת לבד? ניסה לברוח מהכלא בתוך מזוודה

חתול שניסה להבריח אביזרי תקשורת וחבלה לאסירים בברזיל. ינואר 2013. רויטרס
חלק מהשלל שנמצא ברשות ה"מבריח" בברזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully