וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: ארבו לרכב אסירים והבריחו חברם הרוצח

מסתבר שדברים כאלו קורים גם במציאות: שלושה רעולי פנים חמושים בפטישים תקפו רכב אסירים בדרכו לבית המשפט ונמלטו מהמקום עם יחד עם אחד מנוסעיו - ג'ון אנסלו, נאשם ברצח

סצינה מהסרטים: משטרת בריטניה מנהלת היום (שני) מרדף אחר חשוד ברצח שהצליח להימלט בזמן שהובל ממעצר לבית המשפט - כשכנופיית עבריינים שעטו כובעי גרב הציבו מארב לרכב המשטרה שהסיע אותו, והצליחו לשחרר אותו.

ג'ון אנסלו, בן 31, הוא אחד מחמישה בני אדם שהואשמו ברצח ריצ'רד דיקין בשנה שעברה בצ'ייסטאון שבמחוז סטרפורדשייר. הוא הוגדר "חמוש ומסוכן" על ידי המשטרה, שהפצירה בציבור לסייע באיתורו אך להימנע מכל מגע איתו.

לפי דיווח ה"גרדיאן" על המקרה, אנסלו הוחזק בכלא הוול בעיר רדיטץ' שבמחוז וורססטשייר. יחד עם שני אסירים נוספים, הוא הובל היום ברכב הסעות של חברה פרטית המועסקת על ידי שירות בתי הסוהר הבריטי לבית המשפט בסטפורד. בסביבות השעה 8:20, כשהרכב עבר בעיירה טרדברידג', ארבו לו שלושה אנשים שעטו כובעי גרב ברכב "פולקסווגן שירוקו". שניים מהם נשאו פטישים כבדים - עמם ניפצו את שמשות רכב האסירים.

"נהג הרכב חטף מכות, אך לא נפצע קשות", סיפר מפקח ד'ון מרסדן מהמשטרה המקומית. "היו עוד שני אסירים ברכב, אולם הם לא שחררו אותם. ה'שירוקו' החל לאחר מכן לנסוע במהירות, וזמן קצר לאחר מכן, כך אנו מאמינים, הם החליפו רכב למרצדס כסופה". לדבריו, שוטרים רבים מכמה מחוזות מעורבים כעת במאמצים ללכוד את האסיר הנמלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully