וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיר שבקיר: ניסה לברוח מכלא בברזיל - ונתקע

האסיר חסר המזל נותר כשגופו תקוע בחור שחצב בקיר. הוא חולץ לבסוף על ידי כבאים והוחזר למאסר. חברו לתא הצליח להימלט - וטרם נתפס. "זעקות הכאב משכו את תשומת לב השומרים"

חור בתכנית: אסיר בבית כלא בברזיל כמעט הצליח לברוח ביום שני האחרון, אולם לרוע מזלו נתקע בחור בקיר – ונאלץ להמתין שעות ארוכות לחילוץ, בזמן שעוברי אורח מתעדים את התקרית המביכה. האסיר, ששמו לא פורסם, תכנן את הבריחה עם חברו לתא – שהצליח להימלט לפניו וטרם נתפס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לו מבנה גוף רחב והוא מאוד גבוה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הפרסום ב"ג'ורנל פופולאציונאל", השניים חצבו את החור בקיר באמצעות מוט מברזל שעקרו מהמקלחת בתאם בבית הסוהר, הסמוך לעיר גואיאניה. האסיר הראשון הצליח להשליך את חפציו מחוץ לחלון, לטפס על חומת בית הסוהר ולהימלט. לאחר מכן, חברו המקועקע שניסה להצטרף אליו נותר תלוי באוויר כשפלג גופו העליון מחוץ לכותלי בית הסוהר. הוא חולץ לבסוף כאשר כבאים שהוזעקו למקום שברו את הקיר.

"יש לו מבנה גוף רחב והוא מאוד גבוה", צוטט סגן טיאגו קוסטה משירותי הכיבוי המקומיים ב"טלגרף" הבריטי, "האסיר השני ניסה למשוך אותו אבל הוא נשאר תקוע. הוא צרח בכאב וכך משך את תשומת לבם של השומרים". בבית הכלא סירבו להסגיר פרטים נוספים באשר לזהות האסיר וסיבת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully