וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: משאית שהובילה בירה פגעה ברכבת – ההמון חגג

4.4.2013 / 18:40

התאונה שאירעה בצפון מקסיקו הביאה להתגשמות חלומם של חובבי הבירה. אלפי פחיות התפזרו על הכביש, והתושבים ועוברי האורח החלו לאסוף אותן במהירות – ובכל אמצעי שעמד לרשותם

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

תאונה שאירעה השבוע בעיר גומז פלאסיו שבצפון מקסיקו גרמה אולי למעורבים בה לנזק כלכלי ולעוגמת נפש בלתי מבוטלת, אך היא בהחלט עשויה להיחשב להתגשמות חלומם הרטוב של חובבי הבירה. התאונה התרחשה כאשר משאית שהובילה פחיות בירה פגעה ברכבת שחלפה במקום.

משאית שהובילה בירה עשתה תאונה - ההמונים עטו על השלל. רויטרס
נהג המשאית לא זכה לצפות בשמחה/רויטרס

כתוצאה מההתנגשות התפזרו אלפי הפחיות על הכביש, וכל שנותר לתושבים ולעוברי האורח היה לנסות ולאסוף כמה שיותר מהן. חלקם נעזרו באמצעים שונים ומשונים – החל בשקיות וכלה באופניים שעליהם הועמסו הפחיות. לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, נהג המשאית נלקח לחקירה משטרתית ולא זכה לחזות בשמחה שהסחורה שאותה הוביל הסבה להמונים. אמנם איש לא נפצע בתאונה, אך תוצאותיה הסופיות יתבררו רק בימים הקרובים, לאחר שה"זוכים" המאושרים יצרכו את המשקה.

תקרית אלכוהול אחרת שאירעה לפני כחודש, גרמה להפסדים כספיים כבדים ליצרנית הוויסקי הידועה "שיבאס". הדבר קרה כאשר עובדי מפעל בסקוטלנד סברו בטעות כי המשקה האלכוהולי הוא מי שופכין, והזרימו אותו היישר אל הביוב. התקשורת הבריטית דיווחה כי 18 אלף ליטרים של אלכוהול הוזרמו לטמיון, אך דוברת "שיבאס", יצרנית הוויסקי השנייה בגודלה בעולם, אמרה כי המספר מוגזם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully