וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את אמו, דקר את חברתו ושני עוברי אורח

קובי מנדל

16.6.2013 / 13:06

רועי אוחנה מואשם כי ניסה לרצוח בעזרת פגיון את חברתו, דקר למוות את אמו, ובמהלך מנוסתו תקף בסכין שני עוברי אורח נוספים. בית המשפט ממתין לחוות דעת פסיכיאטרית בעניינו

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד רועי אוחנה בן 25 מקריית מוצקין המייחס לו עבירת רצח של אמו בתיה, ניסיון רצח של חברתו שני ושתי עבירות של חבלה בכוונה מחמירה כשדקר נהג ועובר אורח בעת הימלטותו מדירת אמו לאחר רציחתה ודקירת חברתו.

בכתב האישום נגדו נטען שלפני כשלושה שבועות הוא הסיע יחד עם חברתו שני את אמו לדירתה לאחר שחרורה מאשפוז בבית החולים רמב"ם בחיפה. סמוך לשעה 14:30, לאחר שהחליט להמית את חברתו שני, יצא מהדירה, ניגש אל המחסן, הצטייד בפגיון וחזר אל הדירה. אוחנה נכנס אל חדר השינה, התיישב על המיטה, כשהוא מסתיר את הפגיון מאחורי גבו, וקרא לחברתו שני. זו נכנסה אל חדר השינה ולבקשת הנאשם סגרה את דלת החדר. אז שלף הנאשם את הפגיון ודקר את שני דקירה אחת בחזה. שני נמלטה מן החדר ורצה אל אמו ששכבה על הספה בסלון, תוך שהיא צועקת "בתיה הוא רוצח אותי, הוא דקר אותי" כאשר אוחנה ממשיך לדקור אותה מספר דקירות נוספות.

כתב אישום נגד רועי אוחנה שרצח את אמו ופצע שלושה נוספים, יוני 2013. ערן גילווארג
מואשם שדקר למוות את אימו ופצע את חברתו באמצעות פגיון. רועי אוחנה בבית המשפט, היום/ערן גילווארג

אמו צעקה לעבר הנאשם שיחדל ממעשיו, ואז דקר הנאשם גם את אותה דקירה אחת בבטנה. בשלב זה ניגש הנאשם אל המטבח, הניח את הפגיון, נטל מהמטבח סכין ועזב את הדירה. לאחר שהנאשם דקר את אמו ואת שני ובמהלך בריחתו, גרם הנאשם לעצמו באמצעות הסכין לחתך בפרק כף ידו וכן לשריטות נוספות. כשהסכין ברשותו, נמלט כאמור מהמקום כשהוא נוהג במכוניתו. בהגיעו לרחוב משה שרת בקרית אתא, התנגש הנאשם עם רכבו ברכבו של אברהם שבתני, שהיה אותה עת בעצירה מלאה, כשלפניו מכוניות נוספות שהיו בעצירה, בשל אור אדום ברמזור שבכוון נסיעתו.

הנאשם ואברהם יצאו כל אחד מרכבו, ולאחר חילופי דברים קצרים, נטל הנאשם מרכבו את הסכין ודקר באמצעותה את אברהם בבטנו. לאחר מכן ברח הנאשם רגלית ממקום ההתנגשות לכיוון שדות סמוכים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רועי אוחנה משחזר עם חוקרי המשטרה את מעשיו ביום הרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך מנוסתו, הגיע הנאשם לחצר בניין שבבנייה בקרית אתא, והבחין באחמד חילף שהיה אותה עת בחצר הבניין. הנאשם ניגש אל אחמד ודקר אותו בחזהו באמצעות הסכין, ולאחר מכן המשיך בבריחתו לכיוון השדות, שם הסתתר עד שאותר על ידי המשטרה ונעצר. אמו של הנאשם הובהלה לבית החולים וכעבור שעתיים לערך מתה מאיבוד דם נרחב כתוצאה מהדקירה.

במקביל להגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ובינתיים האריך השופט רון שפירא את מעצרו עד להחלטה אחרת. בהחלטתו ביקש השופט משירות בתי הסוהר לבדוק ולהודיע "מדוע הנאשם אזוק בעת היותו בבית חולים פסיכיאטרי". זאת בגין קביעתו של ד"ר ראוכברגר, מנהל מחלקה במרכז לבריאות הנפש בשער מנשה, שציין כי היות הנאשם מוחזק בשלב זה במחלקה כאשר הוא אזוק, בליווי שוטרים, הינו דבר המקשה על הליך השלמת חוות הדעת. ראוכברגר ציין כי מבחינה פסיכיאטרית ורפואית, הוא אינו מהווה סכנה לעצמו ולזולתו, בעיקר לאור העובדה שהוא נתון להשגחה צמודה של שני שוטרים ונמצא במחלקה של החטיבה לביטחון מרבי במרכז לבריאות הנפש בשער מנשה".

רועי אוחנה הדוקר מקריית אתא. רפרודוקציה, ערן גילווארג
רועי אוחנה וחברתו שני/ערן גילווארג, רפרודוקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully