וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברתו של החשוד ברצח אמו: "הוא דקר אותי ללא הבחנה"

שלומי גבאי וקובי מנדל

28.5.2013 / 15:25

שני יגודניק נפצעה קשה כשנדקרה על פי החשד על ידי חברה, רועי אוחנה, החשוד גם ברצח אמו. למשטרה סיפרה כי בן זוגה היה שרוי לאחרונה בלחץ אך ציינה כי היא סולחת לו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

בעוד שמעצרו של רועי אוחנה בן ה-25, שנחשד ברצח אמו ובדקירת חברתו ושני בני אדם נוספים בקריית אתא, הוארך היום (שלישי) לצורך הסתכלות פסיכיאטרית, חברתו, שני יגודניק, אשר נפצעה תחילה באורח קשה, תיארה בפני חוקרי משטרת זבולון אשר גבו ממנה עדות בית החולים על הדרמה שהתחוללה בבית המשפחה אמש. יגודניק סיפרה לחוקרים שאתמול שבו היא, רועי ואמו מבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שהאם התבשרה כי החלימה ממחלת הסרטן.

יגודניק בת ה-24 סיפרה שהיא והאם התיישבו לסעוד כאשר רועי שהה בחדרו. במהלך הארוחה קרא רועי לשני והיא נכנסה לחדרו. לשוטרים סיפרה שעם כניסתה לחדר הוא החל לדקור אותה ללא הבחנה והיא החלה לזעוק לעזרה. למשמע הקריאות נכנסה אמו של רועי לחדר והוא דקר אותה דקירה אחת שגרמה למותה. "הוא מעולם לא ניבל את פיו כלפיי, ועד למקרה לא היה דבר חריג", סיפרה שני לחוקרים.

יגודניק הבהירה כי איננה כועסת על בן זוגה, וציינה כי ביומיים האחרונים הפגין בן זוגה לחץ ואף ביקש להיפרד ממנה. לדבריה, הוא רצה להתרכז בלימודים ובעתידו, אולם היא שכנעה אותו שלא לסיים את הקשר. "אני לא כועסת על רועי", סיפרה לוואלה! חדשות ממיטתה בבית החולים רמב"ם, שם היא מאושפזת במצב בינוני. "הוא אהב אותי מאוד, הוא היה בן אדם טוב ונתן לי הכול".

"הוא היה תלמיד מצטיין ולוחם בחטיבת כפיר, בן אדם נורמלי לחלוטין. אנחנו ביחד חצי שנה וחשבתי על כך שנמסד את הקשר ונקים בית בישראל", היא סיפרה. לגבי אמו של אוחנה, בתיה בת ה-57, אמרה יגודניק: "צר לי מאוד על המוות של בתיה. היא הייתה אישה חזקה מאוד, היא התמודדה בגבורה עם המחלה".

רועי אוחנה הדוקר מקריית אתא. רפרודוקציה, ערן גילווארג
אוחנה ויגודניק/ערן גילווארג, רפרודוקציה

כאמור, בית משפט השלום בקריות האריך היום את מעצרו של אוחנה בהסכמה בעשרה ימים נוספים, ומעצרו יתקיים בתנאי אשפוז. בית המשפט דחה את בקשת עורכת דינו מטעם הסניגוריה הציבורית, ראניה סרוג'י, לאפשר לו להשתתף בהלוויית אמו שאמורה להיערך אחר הצהריים.

חי אור-גל, אחיו של החשוד ברצח ובן הנרצחת, אמר בהארכת המעצר כי הוא עומד לצד אחיו. "אנחנו בשוק. כולנו בשוק ממה שקרה. עדיין אין לנו תשובות", אמר אור-גיל. "כולנו עומדים מאחורי אחי ונלווה אותו בתהליך הזה. הכאב הגדול ביותר יהיה, לא משנה מה יוחלט בבית המשפט, הצורך שלו להתמודד עם הידיעה הזאת במהלך חייו בהמשך. אנחנו עסוקים כרגע בקבורה של אמי ובניסיון להבין, למרות שאני לא חושב שניתן בכלל להבין".

"אנחנו מכירים אותו ואת אמא טוב יותר מאחרים. מדובר בילד טוב, ילד שבחיים לא הרים קול על אף אחד, ילד שמעולם לא היה בסיטואציות שיש בהן חיכוך או עניין שיכול להוביל לאלימות", סיפר האח. לדבריו, מדובר בילד שקט וצנוע, ששירת בחטיבת כפיר בשטחים עם הצטיינות יתרה. "ב-1 באוקטובר הוא היה אמור להתחיל ללמוד מנהל עסקים בחיפה לאחר שנרשם ושילם את שכר הלימוד. רק לפני שבועיים הוא עבר לגור עם החברה, בדירה משלהם. זה לא מקרה של משהו שאפשר היה לחזות", הסביר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שני יגודניק חברתו של הדוקר מקריית אתא. מאי 2013. שלומי גבאי
יגודניק מאושפזת בבית החולים רמב"ם במצב בינוני/שלומי גבאי

על פי החשד, אוחנה הגיע אתמול בשעות הצהריים עם חברתו לבית אמו בקריית אתא. מסיבה לא ברורה, הוא לקח סכין ודקר את השתיים. אז הוא נמלט מהבית והתנגש ברכב. בעקבות זאת, על פי החשד, הוא דקר את הנהג, אברהם זבטני בן ה-46, נמלט מהמקום ובדרך דקר עובר אורח נוסף, אחמד חילף בן ה-55, אשר נפצע באורח בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully