וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן הנרצחת עומד לצד אחיו החשוד: ”כולנו מאחוריו”

קובי מנדל

28.5.2013 / 12:37

בית משפט השלום בקריות האריך בהסכמה את מעצרו של רועי אוחנה, החשוד ברצח אמו ובדקירת חברתו ושני אנשים נוספים. הוא יעבור הסתכלות פסיכיאטרית, ויוחזק בתנאי אשפוז

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בקריות האריך היום (שלישי) בהסכמה בעשרה ימים את מעצרו של רועי אוחנה, בן 25, החשוד ברצח אמו, ובדקירת חברתו ושני בני אדם נוספים אתמול בקריית אתא, וזאת לצורך הסתכלות פסיכיאטרית. מעצרו יתקיים בתנאי אשפוז. בית המשפט דחה את בקשת עורכת דינו מטעם הסניגוריה הציבורית, ראניה סרוג'י, לאפשר לו להשתתף בהלוויית אמו שאמורה להיערך אחר הצהריים.

חי אור-גל, אחיו של החשוד ברצח ובן הנרצחת, עומד לצד אחיו. "אנחנו בשוק. כולנו בשוק ממה שקרה. עדיין אין לנו תשובות", אמר אור-גיל. "כולנו עומדים מאחורי אחי ונלווה אותו בתהליך הזה. הכאב הגדול ביותר יהיה, לא משנה מה יוחלט בבית המשפט, אלא הדרך שלו להתמודד עם הידיעה הזאת במהלך חייו בהמשך. אנחנו עסוקים כרגע בקבורה של אמי ובניסיון להבין, למרות שאני לא חושב שניתן בכלל להבין".

רועי אוחנה הדוקר מקריית אתא. רפרודוקציה, ערן גילווארג
אוחנה ואמו/ערן גילווארג, רפרודוקציה

"אנחנו מכירים אותו ואת אמא טוב יותר מאחרים. מדובר בילד טוב, ילד שבחיים לא הרים קול על אף אחד, ילד שמעולם לא היה בסיטואציות שיש בהן חיכוך או עניין שיכול להוביל לאלימות", סיפר האח. לדבריו, מדובר בילד שקט וצנוע, ששירת בחטיבת כפיר בשטחים עם הצטיינות יתרה. "ב-1 באוקטובר הוא היה אמור להתחיל ללמוד מנהל עסקים בחיפה לאחר שנרשם ושילם את שכר הלימוד. רק לפני שבועיים הוא עבר לגור עם החברה, בדירה משלהם. זה לא מקרה של משהו שאפשר היה לחזות", הסביר.

על פי החשד, אוחנה הגיע אתמול בשעות הצהריים עם חברתו, שני יגודניק בת ה-24, לבית אמו, בתיה אוחנה בת ה-57, בקריית אתא. מסיבה לא ברורה, הוא לקח סכין ודקר את השתיים. אז הוא נמלט מהבית והתנגש ברכב. בעקבות זאת, על פי החשד, הוא דקר את הנהג, אברהם זבטני בן ה-46, נמלט מהמקום ובדרך דקר עובר אורח נוסף, אחמד חילף בן ה-55, אשר נפצע באורח בינוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רועי אוחנה, הרוצח מקריית אתה מובא להארכת מעצר בשלום בקריות, מאי 2013. ערן גילווארג
מעצרו הוארך בהסכמה. רועי אוחנה/ערן גילווארג

נהג הרכב שנדקר סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות על האירוע. "אני מודה לאלוהים שנפצעתי באורח קל בלבד", אמר זבטני, שפונה לאחר האירוע לבית החולים רמב"ם בחיפה. הוא סיפר כי נסע עם בנו ברכבו. כשהשניים המתינו לרמזור האדום שיתחלף, לפתע התנגש בו החשוד עם רכבו מאחור. "נבהלתי", תיאר זבטני. "ראיתי שהכל בסדר עם בני ויצאתי החוצה. שאלתי אותו 'מה קרה? אתה לא שם לב שיש רמזור אדום?' הוא חזר לרכב, הוציא סכין, ובלי לדבר – דקר אותי בבטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully