וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: דקר את אימו למוות ופצע את חברתו קשה בקריית אתא

קובי מנדל

27.5.2013 / 16:55

החשוד, בן 25, דקר את אימו, בת 60, וחברתו, בת 20, בבית האם, שמתה מפצעיה בבית החולים. כשנמלט עם רכבו, התנגש ברכב אחר ודקר את הנהג ואדם נוסף. בתום מצוד, הוא נלכד

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

צעיר בן 25 דקר היום בצהריים (שני) את אימו, כבת 60, וחברתו, כבת 20, ברחוב אביגדור עשת בקריית אתא. האם והחברה נפצעו באורח קשה בפלג גופן העליון. צוותי מד"א שהוזעקו למקום והעניקו להן טיפול רפואי פינו אותן לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם מתה האם מפצעיה.

אירוע כפול של דקירה בקריית אתא. מאי .2013. ערן גילווארג
שוטרים מחוץ לדירה בה נדקרו האם והחברה, היום/ערן גילווארג

הדוקר, שזהותו ידועה למשטרה, נמלט מהמקום ברכב. במנוסתו, התנגש ברכב אחר ודקר, על פי החשד, בבטנו את בעל הרכב שיצא לבדוק את מהות הפגיעה. בהמשך דקר אדם נוסף. לאחר מכן, נמלט הדוקר רגלית מהמקום. כוחות גדולים של משטרה פתחו במצוד אחר החשוד והצליחו לתפוס אותו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אירוע כפול של דקירה בקריית אתא. מאי .2013. ערן גילווארג
"משפחה שקטה וטובה". זירת האירוע/ערן גילווארג

מפקד תחנת זבולן, ניצב-משנה אילן סרדל, העריך כי החשוד נתקף ברגע של אי שפיות זמנית כשעשה את המעשה. הוא סיפר כי החשוד הגיע עם חברתו לבית אמו ומסיבה לא ברורה לקח סכין ודקר את השתיים. לדבריו, הוא אותר על ידי מסוק משטרה וכשהשוטרים הגיעו אליו הוא התנגד למעצר. נצ"מ סרדל סיפר כי בחקירתו, הכחיש החשוד כל קשר לאירוע וטען כי לא ביצע את המעשה, חרף הימצאות סימני דם על גופו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צעיר שקט ומופנם". הדוקר ואמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

נפתלי רוטנברג מאיחוד הצלה סיפר לוואלה! חדשות כי מדירת המשפחה "נשמעו צעקות נוראיות ואחד הכוננים שלנו שגר במקום הגיע ומצא את השתיים דקורות כשבדירה דם רב". פרמדיקית מד"א, אחינועם גרינברג, שהגיעה לדירה סיפרה: "האם הייתה במצב קשה ונאלצנו לבקש ממנה שתפקח את עיניה. הצעירה הייתה דקורה במצב בינוני עד קשה. הן שכבו בפתח הדירה והרצפה הייתה מלאה בדם. הן לא סיפרו מה היה המניע לדקירה". שכנתה של האם סיפרה כי החשוד הוא "צעיר שקט ומופנם שהיה מנומס מאוד. מדובר במשפחה שקטה וטובה. קשה להאמין שדבר כזה קרה". אחיו של החשוד סיפר שהוא קשור מאוד לאמו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פצע אותה באורח קשה. הדוקר וחברתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully