וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדקירה שחזר: "אמי נידתה אותי, חשבתי שהחברה בוגדת"

קובי מנדל

31.5.2013 / 0:01

רועי אוחנה, החשוד כי דקר למוות את אמו ופצע את בת זוגו ושני בני אדם נוספים בקריית אתא, הודה במעשים ושחזר את מהלך האירועים. לחוקרים הסביר: "אמי הפלתה אותי לרעה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

צפו בראיון עם שני יגודניק, חברתו של החשוד במסע הדקירות שנדקרה על ידו

שלושה ימים לאחר שדקר למוות את אמו ופצע את חברתו, התברר אמש (חמישי) המניע שהוביל את רועי אוחנה למסע הדקירות בקריית אתא. אוחנה, שלאחר שדקר את אמו וחברתו בבית האם דקר גם שני עוברי אורח, הודה אתמול בפני חוקרי המשטרה במעשים ושחזר את מהלך האירועים. לוואלה! חדשות נודע כי בחקירתו סיפר אוחנה כי החליט לרצוח את חברתו מפני שחשד כי היא בוגדת בו וכן ביקש לנקום באמו על כך שלדבריו נידתה אותו והפלתה אותו לרעה לעומת אחיו ואחיותיו. כמו כן, אמר שחשד כי אמו אינה אמו הביולוגית.

בתגובה לטענתו של אוחנה כי החליט לדקור אותה משום שבגדה בו, אמרה הערב חברתו, שני יגודניק, כי היא מסרבת להגיב לטענותיו. אחיה, יניב, אמר לוואלה! חדשות כי היא מבקשת להשאיר את העבודה למשטרה, ומעדיפה שלא לומר דבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוחנה משחזר את מסע הדקירות בפני חוקרי המשטרה, אתמול בערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחזור האירועים החל אמש מחוץ לביתה של בתיה, אמו של רועי, שם יושבים בני המשפחה שבעה. בהמשך הוביל אוחנה את השוטרים לשכונת קריית בנימין, שם דקר על פי החשד נהג מכונית בה התנגש במהלך מנוסתו מבית אמו וכן אדם נוסף שנקרה בדרכו. כזכור, חברתו של אוחנה – שני יגודניק – נפגעה באורח בינוני מהדקירה. נהג המכונית אברהם זבטני נפגע באורח קל ואילו עובר האורח הנוסף, אחמד חילף, נפגע באורח בינוני.

ביום שלישי האריך בית משפט השלום בקריות את מעצרו של אוחנה בהסכמה בעשרה ימים נוספים, ומעצרו יתקיים בתנאי אשפוז. בית המשפט דחה את בקשת עורכת דינו מטעם הסניגוריה הציבורית, ראניה סרוג'י, לאפשר לו להשתתף בהלוויית אמו ושלח את אוחנה להסתכלות פסיכיאטרית.

במקביל, סיפרה יגודניק, המאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה, כי בבוקר האירוע היא ורועי החזירו את אמו מבית החולים רמב"ם לאחר שהאם נתבשרה כי החלימה ממחלת הסרטן. יגודניק בת ה-24 סיפרה שהיא והאם התיישבו לסעוד כאשר רועי שהה בחדרו. במהלך הארוחה קרא רועי לשני והיא נכנסה לחדרו. לשוטרים סיפרה שעם כניסתה לחדר הוא החל לדקור אותה ללא הבחנה והיא החלה לזעוק לעזרה. למשמע הקריאות נכנסה אמו של רועי לחדר והוא דקר אותה דקירה אחת שגרמה למותה. "הוא מעולם לא ניבל את פיו כלפיי, ועד למקרה לא היה דבר חריג", סיפרה שני לחוקרים.

יגודניק הבהירה כי אינה כועסת על בן זוגה, וציינה כי בימים שלפני האירוע הפגין בן זוגה לחץ ואף ביקש להיפרד ממנה. לדבריה, הוא רצה להתרכז בלימודים ובעתידו, אולם היא שכנעה אותו שלא לסיים את הקשר. "אני לא כועסת על רועי", סיפרה לוואלה! חדשות ממיטתה בית החולים. "הוא אהב אותי מאוד, הוא היה בן אדם טוב ונתן לי הכול". עוד הוסיפה: "הוא היה תלמיד מצטיין ולוחם בחטיבת כפיר, בן אדם נורמלי לחלוטין. אנחנו ביחד חצי שנה וחשבתי על כך שנמסד את הקשר ונקים בית בישראל".

רועי אוחנה, הרוצח מקריית אתה מובא להארכת מעצר בשלום בקריות, מאי 2013. ערן גילווארג
"אדם נורמטיבי". אוחנה בבית המשפט/ערן גילווארג

חי אור-גל, אחיו של החשוד ברצח ובן הנרצחת, אמר בהארכת המעצר כי הוא עומד לצד אחיו. "אנחנו בשוק. כולנו בשוק ממה שקרה. עדיין אין לנו תשובות", אמר אור-גיל. "כולנו עומדים מאחורי אחי ונלווה אותו בתהליך הזה. הכאב הגדול ביותר יהיה, לא משנה מה יוחלט בבית המשפט, הצורך שלו להתמודד עם הידיעה הזאת במהלך חייו בהמשך. אנחנו עסוקים כרגע בקבורה של אמי ובניסיון להבין, למרות שאני לא חושב שניתן בכלל להבין".

"אנחנו מכירים אותו ואת אמא טוב יותר מאחרים. מדובר בילד טוב, ילד שבחיים לא הרים קול על אף אחד, ילד שמעולם לא היה בסיטואציות שיש בהן חיכוך או עניין שיכול להוביל לאלימות", סיפר האח. לדבריו, מדובר בילד שקט וצנוע, ששירת בחטיבת כפיר בשטחים עם הצטיינות יתרה. "ב-1 באוקטובר הוא היה אמור להתחיל ללמוד מנהל עסקים בחיפה לאחר שנרשם ושילם את שכר הלימוד. רק לפני שבועיים הוא עבר לגור עם החברה, בדירה משלהם. זה לא מקרה של משהו שאפשר היה לחזות", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully