וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נמלט מהשוטרים - והעיף את הקטנוע עם חברתו

13.6.2013 / 0:12

רחובות דימונה נדמו לרגע לסרט פעולה, כאשר שוטרי סיירת האופנועים הארצית הבחינו בגבר שמנסה להתחמק ממפגש עמם. הם המתינו שייצא מהרחוב, וכשהחל להימלט דלקו אחריו עד שנפל

צילום מסך

המבצע הזה הסתיים בהצלחה: גבר בן 27 שרכב אתמול (חמישי) ברחובות דימונה כנראה לא ציפה לסיים את יומו במעצר, בטח לא אחרי המרדף המסעיר שבו השתתף בעל כורחו. האירוע, שמזכיר במעט מותחן פעולה, תועד במצלמות המשטרה. במהלך פעילות של צוות 80 של סיירת האופנועים הארצית הבחינו שוטרי התנועה רב-סמל אבי עמר ורב-סמל עמית ספיר בקטנוע שעליו הרכיב האיש צעירה, שהייתה ללא קסדה לראשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד נמלט מהשוטרים, שניות לפני שמעד/מערכת וואלה!, צילום מסך

השוטרים הבחינו כי רוכב הקטנוע מנסה להתחמק ממפגש עמם, ובכך התעורר חשדם. הם המתינו לו בנקודה מסוימת, וכאשר הוא יצא מאחת הסמטאות הסמוכות, הורו לו השוטרים לעצור. הוא מצדו הגיב בבהלה והחל לברוח מהמקום, תוך שהוא מעיף את הקטנוע הצידה יחד עם הצעירה שהייתה ישובה עליו, ומשליך את הקסדה שהכבידה עליו במנוסתו.

החשוד רץ כמה עשרות מטרים לכיוונם של מבני מגורים סמוכים, ובשלב מסוים מעד והחליק על האדמה. בשלב זה אחזו בו השוטרים על מנת שלא יימלט פעם נוספת, והחלו לנסות לאזוק אותו כשידיו מאחורי גבו. החשוד מצדו ניסה להתנגד, אך אחרי זמן קצר כבר הובל נסער לניידת משטרתית שהמתינה בסמוך. למחזה הייתה עדה הצעירה שרכבה גם היא על הקטנוע. בסרטון היא נראית צועקת על השוטרים: "אבל למה באלימות, אתם מטומטמים?". לאחר שהוכנס החשוד לניידת, הרחיקו אותה השוטרים מהמקום.

מהמשטרה נמסר כי בבדיקה שנערכה עלה שהחשוד נהג בקטנוע ללא רשיון נהיגה מתאים, וכי הקטנוע נמצא כגנוב. את הלילה הוא מבלה, כאמור, בבית המעצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully