וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר איים "לשחוט" שוטר ונורה במהלך מרדף

26.5.2013 / 2:41

מרדף שערכה המשטרה אחר צעיר החשוד בדקירת צעיר אחר בפתח תקווה הסתיים בירי של שוטר לעברו, לאחר שזה איים עליו, על פי החשד, כשסכין בידו. הוא נפצע קשה והועבר לקבלת טיפול

דרמה בפתח תקווה: צעיר כבן 20 החשוד בדקירה של צעיר אחר נורה הלילה (ראשון) על ידי שוטר במהלך מרדף. מוקדם יותר נכנס הדקור לתחנת המשטרה בעיר, אז, לדברי היומנאי, יצאו השוטרים לסריקות אחר החשוד בדקירה. לאחר זמן קצר אותר החשוד כשהוא לא רחוק מהתחנה. על פי החשד, הוא החל להימלט מהשוטרים שדלקו אחריו, ותוך כדי מרדף הסתובב לעבר אחד מהם כשהוא אוחז סכין בידו ואומר לשוטר: "אני אשחט אותך".

השוטר קרא לו מספר פעמים לעצור, אך החשוד לא עשה כן, ולכן ירה בו השוטר. הצעיר נפצע בפלג גופו העליון. פרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו כשהוא במצב קשה אך בהכרה לבית החולים בילינסון.

אתמול אחר הצהריים פתחו שוטרי מרחב איילון של המשטרה באש לעבר קשיש בן 89 בבת ים, לאחר שראו אותו מנסה לדקור את אשתו. השוטרים הגיעו למקום לאחר שבתם של בני הזוג, אישה כבת 60, דיווחה לשוטרים כי אביה מנסה לדקור את אמה. קצין יחידה שהיה במרחב נסע עם הבת לבית, שהיה נעול. מבעד לחלון הוא הבחין כי הקשיש מנסה, על פי החשד, לדקור את הקשישה. הוא הורה לו לזרוק את הסכין, אך הגבר לא נענה ודקר את האם. בתגובה, פתח קצין המשטרה באש. הקשיש נפגע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול בבית החולים וולפסון בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully