וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים ב"עוזי" על שוטרים בטירה - ונורה למוות

21.4.2013 / 9:10

מחקירת האירוע עולה כי השוטרים שהבחינו בהרוג ובחשוד נוסף אוחזים בנשק ניסו לעצור אותם. במהלך מרדף הם כיוונו את נשקם אל השוטרים: "הכדור לא פגע בשוטר בזכות מעצור"

תושב טייבה, בן 20, נהרג לפנות בוקר (ראשון) מירי שוטרים. מחקירת האירוע עולה כי שוטרים שסיירו בטירה הבחינו בשני צעירים חמושים בכלי נשק וניסו לעצור אותם. במהלך המרדף כיוון אחד מהשניים תת-מקלע מסוג "עוזי" לעבר השוטרים, שהגיבו בירי - ממנו נפגע הצעיר. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום על ידי השוטרים פינה את הצעיר במצב אנוש לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם מת מפצעיו. החשוד הנוסף במעורבות באירוע יובא בצהריים לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בכפר סבא.

מפקד משטרת טייבה, סגן-ניצב דוד פילו, אמר הבוקר לגלי צה"ל כי מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי השוטרים פעלו כנדרש מהם. "ניידת סיור שפעלה בכביש הראשי הבחינה בשני רעולי פנים", הסביר סנ"צ פילו את השתלשלות האירועים. הוא אמר כי הנשק אותו כיוון הצעיר נלקח לבדיקה בליסטית, שבה התברר כי בלוע תת-המקלע נתקע כדור, ובזכות מעצור הוא לא נורה.

"רוב תושבי טירה הם תושבים נורמטיביים", הדגיש סנ"צ פילו. "אנחנו מטפלים בעבריינים שמפרים את הביטחון הזה. האירוע מהבוקר הוא חלק מהלחימה בנושא הזה. אני חושב שהדוגמה הכי טובה זה שחוקרי מח"ש הבינו שאין מה לחקור את השוטרים מעבר למה שהם רשמו בדוחות. אני חושב שאין דוגמה יותר טובה מזו להראות שהשוטרים פעלו על פי החוק. בסך הכול מדובר בטרגדיה". עם זאת, סנ"צ פילו אמר כי חקירת מח"ש תתקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully