וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 20 נורה למוות בטירה; הרוג ופצועים בקטטה בנגב

הצעיר נפצע אנושות מירי ליד מסעדת שמו בטירה ומת מפצעיו בבית החולים. ביישוב הבדואי חורה שבנגב נהרג אדם ושניים אחרים נפצעו באורח קל ובינוני בקטטה על רקע סכסוך משפחות

צעיר בן 20 נורה הערב (שישי) למוות סמוך למסעדת שמו בטירה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב אנוש להמשך טיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא, שם הוא מת מפצעיו. השוטרים שהגיעו למקום החלו בסריקות על מנת לאתר את היורים. על פי הערכת המשטרה, הרקע לירי הוא פלילי, אם כי הנרצח אינו מוכר למשטרה. חקירת המקרה נמשכת.

זירת רצח בה נורה צעיר במכוניתו בכפר מרר, 23 אוקטובר 2012. פאנט
ביישוב חורה מתחוללות זה מספר שנים מלחמת אחים על רקע שליטה בקרקעות/פאנט

מוקדם יותר הערב נהרג אדם אחד ושניים אחרים נפצעו בקטטה שפרצה ביישוב הבדואי חורה שבנגב. אחד הנפגעים, שנפצע באורח בינוני, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. הנפגע השני, שנפצע באורח קל, סירב להתפנות. הקטטה, שכללה יידויי אבנים ושימוש בנשק חם, פרצה ככל הנראה על רקע סכסוכי משפחות ביישוב. במשטרה פועלים לעצור מעורבים בקטטה ולהרגיע את הרוחות.

ביישוב חורה מתחוללות זה מספר שנים מלחמות אחים על רקע שליטה בקרקעות. לפני כשבועיים נרצח ביריות אדם בצומת שוקת על רקע מחלוקת בין חמולות. לפני כארבעה חודשים נהרגו נהג מונית ישראלי ובן לאחת המשפחות המעורבות במלחמת האחים. ככל הנראה הנהג נהרג רק כי הסיע שניים מבני אחת מהחמולות הבדואיות המעורבות בתקרית, מבלי שידע כלל על זהותם. הנוסע הנוסף נפצע באורח בינוני עד קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully