וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בנגב: שני הרוגים מירי מרכב חולף בחורה

רמי שני

17.6.2012 / 14:35

אלמונים ירו מרכב לעבר מונית בצומת היישוב חורה והרגו את הנהג ונוסע נוסף. ההערכה היא שהרקע הוא סכסוך בין משפחות. אדם נוסף נפצע באורח בינוני-קשה ופונה לבית החולים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד)

נהג מונית מבאר שבע ואדם נוסף שנסע עימו ברכב נורו בצהריים (ראשון) למוות בצומת חורה שבנגב. צוותים של מגן דוד אדום ביצעו החייאה בשניים, שנורו בפלג גופם העליון, אך נאלצו לקבוע את מותם. נוסע נוסף נפצע באורח בינוני עד קשה ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

מבדיקה ראשונית עולה כי המונית, בה נסעו שני תושבים בדואים שחזרו מדיון משפטי, הגיעה לצומת ובאותה עת המתין להם בסביבה רכב מחמולה יריבה. נוסעי הרכב זיהו את המונית מתקרבת אליהם ופתתו באש לעבר המונית, ככל הנראה מרובה אם 16. כאמור, נהג המונית ונוסע, כבני 70, נהרגו מן היריות ואדם נוסף, גם כן כבן 70, שהיה במונית נפצע כתוצאה מהירי.

שני הרוגים מירי על רכב חולף בצומת חורה, חברון, יוני 2012. דייב בוימוביץ'
זירת האירוע בצומת חורה/דייב בוימוביץ'

הפרמדיק רועי חזי ממד"א סיפר על שאירע: "מותם של שניים מהם נקבע מיד, את השלישי פינינו לסורוקה כשהוא סובל מפציעה בחזה ומצבו בינוני עד קשה". לצומת חורה הגיעו עשרות מתושבי היישוב ששמעו את היריות. הצומת נסגר לתנועה מכל הכיוונים.

ההערכה היא כי הרקע הוא סכסוך בין משפחות. לפני כחודש וחצי אירע במקום רצח כפול, בו נהרגו שני בני אדם, והחשד הוא כי הירי הפעם הוא נקמה על אותו אירוע. המשטרה שהגיעה למקום בכוחות מתוגברים פתחה בחקירת נסיבות האירוע. הכוחות פרסו מחסומים וכעת נעשות פעולות לאיתור היורים.

תת ניצב פרץ עמר, מפקד משטרת הנגב, אמר כי המשטרה מבצעת חקירה רחבה מאוד כדי להבין מה קרה. "סמוך לשעה 14:00 בצהריים התקבלה קריאה על יריות בצומת חורה. הגענו בכוחות מתוגברים ומה שנתגלה זה מראה קשה מאוד. אני יכול לסייג ולומר שאנחנו חושדים כי יש קשר לאירוע רצח שאירע באזור לפני כחודש וחצי. הנושא נבדק".

לקריאה נוספת
חשד לרצח בתל אביב: בן 27 נדקר למוות במאפייה
ניסיון חיסול ברחובות: עבריין מוכר נפצע אנוש מירי

  • עוד באותו נושא:
  • חורה
  • ירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully