וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בתל אביב: בן 27 נדקר למוות במאפייה

8.6.2012 / 8:38

על פי החשד, הנרצח, תושב מזרח ירושלים, נדקר במהלך קטטה שפרצה במאפייה בה עבד בדרך ההגנה בעיר. החשוד בדקירה נמלט מן המקום. בני משפחת הקרבן התפרעו בזירה, 6 מהם נעצרו

תושב מזרח ירושלים בן 27 נדקר לפנות בוקר (שישי) למוות במהלך קטטה שפרצה במאפייה בה עבד בדרך ההגנה בתל אביב. החשוד בדקירה נמלט מהמקום. הפצוע פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב בעיר, שם מת מפצעיו. משטרת מרחב יפתח פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה, כאשר נבדק החשד כי בין השניים היתה היכרות מוקדמת.

זירת הרצח במאפייה בתל אביב. דרור עינב
זירת הרצח ברחוב ההגנה/דרור עינב

בני משפחתו של הקרבן הגיעו הבוקר למאפייה בה נרצח, החלו להתפרע במקום ואף גרמו לנזק. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עצרו שישה מבני המשפחה.

אמש נפצע אדם כבן 45 באורח בינוני, לאחר שנדקר באמצעות סכין ברגלו ובחזהו ביישוב רכסים שליד חיפה. על פי החשד, מי שדקרה את הפצוע היא גרושתו בת ה-36, ככל הנראה על רקע סכסוך בין השניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזור הדקירה בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חובשים מארגון "איחוד הצלה" שהוזעקו לזירת האירוע העניקו טיפול רפואי ראשוני לנדקר, ומאוחר יותר הבהילו אותו להמשך טיפול בבית החולים. במקביל, איתרה המשטרה את החשודה, לאחר שנמצאה ברשותה הסכין באמצעותה בוצעה, על פי החשד, התקיפה. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע ותבקש הבוקר להאריך את מעצרה של גרושת הנדקר, בדיון שייערך בבית משפט השלום בקריות.

זירת הרצח במאפייה בתל אביב. דרור עינב
החשוד בדקירה נמלט. זירת הרצח/דרור עינב

בתחילת השבוע נמצאה גופתו של גבר כבן 40 בחצר בית ברחוב פינסקר בתל אביב, סמוך לכיכר דיזנגוף, כשעליה סימני דקירה בפלג הגוף התחתון, וניכר כי הנרצח איבד דם רב בטרם מת. פרמדיקים של מגן דוד אדום ניסו לבצע נסיונות החייאה באיש, ככל הנראה חסר בית, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. שלושה חשודים נעצרו במעורבות במעשה.

לקריאה נוספת:
חשד: גבר נדקר על ידי גרושתו בצפון, מצבו בינוני
גבר נדקר למוות במרכז תל אביב, שלושה חשודים נעצרו
מלחמות העבריינים בעיר רחובות: ”התושבים מפחדים”

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully