וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר נדקר על ידי גרושתו בצפון, מצבו בינוני

קובי מנדל

8.6.2012 / 0:27

הפצוע נדקר ברגלו ובחזהו. גרושתו נעצרה לאחר שנמצאה ברשותה סכין שעל פי החשד שימשה לדקירה, ככל הנראה על רקע סכסוך בין השניים. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרה

אדם כבן 45 נפצע אמש (חמישי) באורח בינוני, לאחר שנדקר באמצעות סכין ברגלו ובחזהו ביישוב רכסים שליד חיפה. על פי החשד, מי שדקרה את הפצוע היא גרושתו בת ה-36, ככל הנראה על רקע סכסוך בין השניים.

חובשים מארגון "איחוד הצלה" שהוזעקו לזירת האירוע העניקו טיפול רפואי ראשוני לנדקר, שמצבו הוגדר כבינוני, ומאוחר יותר הבהילה אותו להמשך טיפול בבית החולים. במקביל, איתרה המשטרה את החשודה, לאחר שנמצאה ברשותה הסכין באמצעותה בוצעה, על פי החשד, התקיפה. המשטרה פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות האירוע ותבקש הבוקר להאריך את מעצרה של גרושת הנדקר, בדיון שייערך בבית משפט השלום בקריות.

בתחילת השבוע שעבר נפצע תושב נתניה מדקירה, ככל הנראה אף הוא על רקע סכסוך משפחתי. הנדקר, בשנות ה-30 לחייו, נפצע באורח קל עד בינוני כתוצאה מדקירות בפלג גופו העליון. צוות של מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי במקום ופינה אותו לבית החולים "לניאדו" בעיר.

כמו כן, בתחילת החודש שעבר נפצעה אישה באורח קל, לאחר שעל פי החשד נדקרה על ידי בעלה באמצעות סכין ברחוב מאפו בת"א. היא פונתה לבית החולים איכילוב בעיר. שוטרי תחנת לב תל אביב עצרו את הבעל לחקירה.

לקריאה נוספת
גבר נדקר למוות במרכז תל אביב, שלושה חשודים נעצרו
האלימות נמשכת: גבר בן 30 נדקר למוות בחדרה
האלימות ממשיכה: דקירה בסמוך לפארק בו נרצח ויכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully