וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נדקר למוות במרכז תל אביב, שלושה חשודים נעצרו

4.6.2012 / 1:41

גופת גבר כבן 40 נמצאה בבניין נטוש סמוך לכיכר דיזנגוף כשעליה סימני דקירה, ככל הנראה על רקע קטטה. עדים מדווחים כי הקרבן התגורר במבנה מזה מספר שנים יחד עם אחד העצורים

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק; עריכה: טל רזניק)

חשד לרצח במרכז תל אביב: גופתו של גבר כבן 40 נמצאה אמש (ראשון) בחצר בית ברחוב פינסקר בתל אביב, בסמוך לכיכר דיזנגוף, כשעליה סימני דקירה בפלג הגוף התחתון, וניכר כי הנרצח איבד דם רב בטרם מת.

פרמדיקים של מגן דוד אדום ניסו לבצע נסיונות החייאה באיש, ככל הנראה חסר בית, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. שני חשודים נעצרו במעורבות במעשה מיד לאחר התקרית, וחשוד שלישי נעצר במהלך הלילה. מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי קטטה בין החשודים החלה בחדר המדרגות של הבניין, והסתיימה בחצר הבית - שם נמצאה הגופה. שלושת החשודים הינם דרי רחוב בגילי 42, 32 ו-28.

תת ניצב יורם אוחיון, מפקד מרחב ירקון, סיפר כי "בסביבות השעה 21:50 קיבלנו שתי קריאות למוקד 100 של המשטרה. קריאה אחת אזרחית שנשמעה צועקת "יש לו סכין" וקריאה שנייה על אנשים שנראו גוררים אדם פצוע ברחוב. עשינו חיבור בין השניים ותך כמה דקות הגיעה למקום ניידת".

חשד לרצח: גופה נמצאה ברחוב פינסקר בתל אביב. דרור עינב
על פי עדויות של צעירים במקום, הקרבן התגורר בבניין הנטוש מזה חמש עד שבע שנים. זירת הרצח, הערב/דרור עינב

לדבריו, "אנחנו מבינים מחקירה ראשונית שהייתה קטטה בין חבורה של פנקיסטים לשעבר, אשר היו דרי רחוב. החקירה נמצאת בשלבים ראשוניים כרגע מבצעים פעולות נוספות בניסיון לקבל את התמונה המלאה". על כוחות המשטרה במקום מפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול, ותת ניצב אחיון.

לדברי עדויות של צעירים אשר נמצאים בכיכר דיזנגוף, הקרבן גר בבניין נטוש ביחד עם אחד מהחשודים ברצח, מזה חמש עד שבע שנים. "הוא אמן, אנחנו לא יודעים מה קרה בינהם", אמרה צעירה אחת. היא הוסיפה כי החשוד השני הגיע הערב לבקר את השניים, אך ציינה כי "לא ידענו על סכסוך, לא שמענו צעקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully