וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הילד מכפר קאסם: האב נעצר בחשד למעורבות

3.6.2012 / 18:42

האב, שסיפר בצער לאחר מות בנו בן ה-10, אנאס, כי הוא זה שהבחין בהיעדרו, נעצר היום על ידי המשטרה בחשד למעורבות ברצח. בתחילה חשדה המשפחה כי הילד מת לאחר שרכב פגע בו

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: אמיר קוטיגרו)

פרשת מותו של אנאס סרסור בן ה-10, שנמצא ללא רוח חיים בליל שישי האחרון, סמוך לביתו שבכפר קאסם מתפתחת לכיוונים לא צפויים: לפני שעות אחדות (ראשון) עצרה המשטרה את אביו של אנאס בחשד למעורבות ברצח בנו. שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז, בפיקודו של ניצב משנה יגאל בן שלום, עצרו את האב - מוחמד סרסור - והוא יובא לדיון בהארכת מעצרו מחר בבית משפט השלום ברמלה.

האב, שהפך לחשוד, התראיין לוואלה! חדשות לאחר מציאת גופת בנו. הוא סיפר כי אנאס היה בדרכו לבן דודו שגר בסמוך אליו. "יצאתי מהבית לקרוא לו שיחזור, באתי לביתו של אחי ושאלתי את ביתו איפה אנאס. היא ענתה לי שהוא לא הגיע שאלתי את אחיה אם אנאס הגיע אליהם – הוא אמר שלא". הוא הוסיף כי אנאס "היה ילד נחמד, לא עושה בעיות. גם בכיתה, גם המורה שלו הייתה מבסוטה ממנו, לא היה רב עם מישהו". הוא אף אמר: "אבל זהו, כנראה הגיע הזמן שלו".

משפחת סרסור, כפר קאסם , יוני 2012. שלומי גבאי
יובא מחר לדיון בהארכת המעצר. מוחמד סרסור, החשוד ברצח, עם משפחתו ותמונת בנו/שלומי גבאי

לאחר מספר שעות של חיפושים, נסע סרסור נסע לתחנת המשטרה בראש העין כדי להגיש תלונה. המשטרה שלחה ניידת למקום, ובתום חיפושים נמצאה הגופה סמוך לבית המשפחה כשסימני אלימות באזור צווארה. למקום הגיעו שוטרים, לוחמי מג"ב וצוות מז"פ, אשר אספו ראיות מזירת האירוע.

סבו של הילד סיפר ביום שבת כי המשפחה יצאה יחד עם שכנים ואנשים מהכפר על מנת לחפש את הילד עם פנסים. "חיפשנו בבתים באזור, במטעי הזיתים ובמסגדים, אך לא מצאנו אותו. לבסוף איתרנו אותו ממש קרוב לבית כשהוא ללא רוח חיים", הוא אמר.

המשפחה סיפרה כי היא חושדת שייתכן ומישהו פגע בו עם רכב והמשיך לנסוע. אחד מבני המשפחה אמר: "מדובר בילד טוב, ילד מתוק. אם מישהו עשה את זה, הוא הוסיף חטא על פשע כשהוא הפקיר את הילד. אני מקווה שהמשטרה תחקור את זה ותגיע למי שעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully