וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות ממשיכה: דקירה בסמוך לפארק בו נרצח ויכמן

רמי שני

11.5.2012 / 0:19

אישה בשנות ה-30 לחייה נפצעה באורח בינוני לאחר שעל פי החשד, בעלה לשעבר הזמין אותה אליו הביתה, ובמהלך קטטה שהתפתחה בין השניים - דקר אותה. הוא נעצר על ידי המשטרה

רק לפני מספר ימים זעזע אירוע דקירתו למוות של גדי ויכמן את המדינה - וכעת נראה כי שכונת "נווה זאב" בבאר שבע, בה נרצח, ממשיכה להוות מוקד לאלימות: אישה בשנות ה-30 לחייה נדקרה הלילה (שישי) ברחוב חפץ חיים בעיר, בסמוך לזירת הירצחו של ויכמן. צוות מגן דוד אדום העניק לפצועה טיפול רפואי ראשוני ופינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר, כשהיא במצב בינוני. בעלה לשעבר של האישה נעצר מיד לאחד מכן בחשד למעשה.

מחקירת המשטרה הראשונית עולה כי החשוד הזמין את אשתו לשעבר אליו הביתה, ובמהלך פגישתם התפתחה קטטה בין השניים. אחד השכנים שמע את צעקותיה של האישה ודפק על דלת הדירה, עד שזו פתחה את הדלת. לדבריו, האישה הייתה מכוסה בדם.

זירת רצח גדי ויכמן בבאר שבע מאי 2012. דרור עינב
שכן שמע צעקות ודפק על דלת הדירה עד שהפצועה פתחה אותה. הפארק הסמוך בו נרצח ויכמן/דרור עינב

מקום הדקירה נמצא בסמוך לפארק ברחוב בר ניסן בבאר שבע, בו נדקר למוות בליל שבת האחרון ויכמן, אב לשניים, לאחר שביקש שקט מנערים שהיו בפארק הסמוך לביתו. המשטרה עצרה בתחילת השבוע תשעה צעירים, בהם קטינה בת 16, בחשד למעורבות במעשה וערכה שיחזור של הרצח ושל האירועים שקדמו לו.

השוטרת שיקרה והושעתה

אלמנתו של גדי, מיכל ויכמן, טענה כי לצוות של מגן דוד אדום לקח זמן רב להגיע, ואף כי המשטרה מנעה מהשכנים לסייע לבעלה בזמן שאלה המתינו להגעת הצוות הרפואי. עוד סיפרה כי המשטרה לא הגיעה בשום שלב לאזור בעקבות הקריאות על הפרעת הרעש בפארק הסמוך לביתם בבאר שבע, אלא רק לאחר התקרית. "מהרגע שהתקשרתי ועד שבעלי נדקר לא הייתה שום משטרה. לא הייתה שנייה של שקט, אם הייתה משטרה הייתי שומעת, הייתי יודעת".

אתמול התברר כי שוטרת הסיור, אשר טענה כי סיירה בזירה בליל הרצח חשודה כי שיקרה ולא הגיעה כלל למקום. היא הושעתה אתמול מתפקידה, והמשטרה נמסר כי הבדיקה נערכה על פי הנחיית המפכ"ל, יוחנן דנינו, וממצאיה יועברו למחלקה לחקירות שוטרים להמשך חקירה.

לקריאה נוספת:
האלמנה מבאר שבע: "לקיחת האחריות לא תחזיר לי את גדי"
חשד: שוטרת שיקרה שהייתה בזירה לפני רצח ויכמן
הלם בהלווית גדי ויכמן: "בושה, איפה מדינת ישראל?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully