וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות העבריינים בעיר רחובות: "התושבים מפחדים"

7.6.2012 / 21:45

בעוד מעצר החשוד בניסיון החיסול בעיר אמש הוארך בשישה ימים, במשטרה חושדים כי יש קשר בין הירי לבין רצח שאירע בעיר לפני שבועיים. התושבים מודאגים: "מתי יהיה לנו שקט?"

שוב חיסול חשבונות ברחובות? בית משפט השלום ברמלה האריך בצהריים (חמישי) בשישה ימים את מעצרו של תושב רחובות, בן 26, שנעצר הלילה בחשד למעורבות בירי אמש בשכונת קריית משה ברחובות, בו נפצע באורח קשה אדם בן 53 המוכר למשטרה. החשוד נפצע לאחרונה באירוע ירי אחר שהתרחש בעיר, בו נהרג אדם נוסף שהיה עמו, וכעת בודקים במשטרה את הקשר בין האירועים.

החקירה מתנהלת ביחידה המרכזית של מחוז מרכז, בפיקודו של ניצב משנה יגאל בן שלום. הצעיר נעצר כשעה וחצי לאחר תקרית הירי בביתו הסמוך למקום האירוע ברחוב, ובצוות החקירה חושדים שהוא לא פעל לבד, אלא ביצע את המעשה יחד עם אדם אחד נוסף לפחות. בחקירתו הכחיש החשוד מעורבות באירוע, והציג בפני החוקרים אליבי, לפיו בשעת הירי שהה החשוד בביתו, יחד עם אמו וחבר. בצוות החקירה מתכוונים לחקור את השניים, ואף יבצעו איכון של הטלפון הנייד של החשוד, במטרה לאשש או להפריך את גרסתו.

ניסיון רצח ברחובות על רקע סכסוך בין עבריינים. דרור עינב
"זה עניין של להראות מי החזק פה". זירת האירוע, אתמול/דרור עינב

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד בעשרה ימים. השופט דוד שוהם קבע בהחלטתו כי "שוכנעתי כי בנסיבות המקרה כמפורט לעיל קיים חשד סביר שהחשוד עבר את העבירה המיוחסת לו", וכי "קיימת מסוכנות בשחרורו", ועל כן האריך את מעצרו. כמו כן נענה השופט לבקשת סנגורו, ואסר לפרסם את שמו ואת פרטיו.

"מלחמות מטופשות בין עבריינים"

עם זאת, למרות שהחשוד בירי אותר ונעצר על ידי המשטרה, נראה שהשקט ברחובות עדיין רחוק. תושבים שהתגודדו אתמול סביב זירת הירי ברחוב מרבד הקסמים בעיר, דיברו ביניהם ועם השוטרים שנכחו במקום על הפחד אותו הם חשים. "מתי יהיה לנו שקט?" שאל אחד מהם. "אנחנו מפחדים", אמר אחר.

לפני שבועיים חוסל ברחובות אופיר בשארי, תושב העיר בן 39 המוכר למשטרה. הוא נורה למוות כאשר שהה בתוך רכב בפינת רחוב האצ"ל ודרך יבנה ברחובות. גם מי שנורה אתמול ניצל בעבר מניסיון חיסול, כאשר מטען הוטמן ליד רכבו והתפוצץ כשהיה בדרכו אל הרכב. הוא נפצע באורח בינוני, אולם כתוצאה מהפיצוץ נפצעו גם שתי ילדות, אחיות, שפונו לבית החולים כשהן פצועות באורח קל.

"מדובר במלחמות מטופשות בין עבריינים", אמר גורם במחוז מרכז של המשטרה על ההתרחשויות, במיוחד סביב שכונת קריית שלום ברחובות. "רוב האירועים הם על רקע של כבוד ושליטה, בעיקר בתחום הסמים, אך חלק מהם תוצאה של מלחמות כלכליות". עם זאת ציין הגורם, כי "לא מדובר בסדרי גודל של משפחות הפשע הגדולות והמוכרות. זה יותר עניין של להראות מי החזק פה".

לקריאה נוספת
ניסיון חיסול ברחובות: עבריין מוכר נפצע אנוש מירי
לפני שבועיים: חשד לחיסול ברחובות: הרוג ופצוע קשה בתקרית ירי
חשד לרצח ברחובות: נער בן 17 נדקר למוות, חשוד נעצר

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully