וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול ברחובות: עבריין מוכר נפצע אנוש מירי

7.6.2012 / 0:05

גבר בן 53 המוכר למשטרה, שהה ברכבו כאשר על פי החשד אלמונים ירו בו מרכב חולף. הפצוע כבר ניצל בעבר מניסיון חיסול בעיר, שהסתיים במספר פצועים. החקירה הועברה לימ"ר מרכז

חשד לניסיון חיסול ברחובות: גבר בן 53 נפצע אמש (רביעי) באורח אנוש לאחר שעל פי החשד נורה מרכב חולף על ידי אלמונים. הגבר, שנורה בפלג גופו העליון, נמצא ירוי בתוך רכב ברחוב מרבד הקסמים שבשכונת קריית משה בעיר, בזמן שבני משפחתו שהו בביתם. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, ופינו אותו לבית החולים קפלן בעיר. האיש, אשר מוכר למשטרה מאירועים קודמים, נורה ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים.

דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, מסר כי הגבר נורה בפלג גופו העליון, והוא פונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומונשם וקליעים נמצאים בכל חלקי גופו. כוחות משטרה גדולים מבצעים סריקות אחר חשודים בירי.

סגן ניצב יאיר חצרוני, מפקד תחנת רחובות סיפר: "בסביבות השעה 22:08 התקבל דיווח על אירוע ירי ברחוב מרבד הקסמים 28 ברחובות. צוותים שלנו וצוות של מגן דוד אדום שהגיעו למקום הבחינו בבחור כשהוא פצוע קשה בתוך רכב, והוא הועבר לבית חולים קפלן, שם הוא מטופל כרגע".

ניסיון רצח ברחובות על רקע סכסוך בין עבריינים. דרור עינב
המשטרה בוחנת את מצלמות האבטחה בבית סמוך. זירת האירוע, אמש/דרור עינב

כאמור, הפצוע מוכר על ידי המשטרה, וזו איננה הפעם הראשונה בה הוא עומד במוקד סכסוך חמוש - לפני כשנה וחצי ניצל מניסיון חיסול אחר. מטען הוטמן אז ליד רכבו והתפוצץ כשהיה בדרכו אל הרכב. הוא נפצע באורח בינוני, אולם מהפיצוץ נפצעו גם שתי ילדות, אחיות, שפונו לבית החולים באורח קל ושוחררו באותו היום. מספר חודשים לפני כן הוטמן מטען דומה באופנוע השייך לבנו, אף הוא דמות מוכרת למשטרה. תושבים באזור יצאו בחשש מבתיהם ואמרו כי אין להם תחושת ביטחון, בשל חזרתם של אירועים מסוג זה בעיר.

"למעשה אנו מכירים את הפצוע מאירועים קודמים שהתרחשו סביבו", אמר סגן ניצב חצרוני, "מספר כיווני חקירה נבדקים, ואני מעריך שבזמן הקרוב התמונה תהיה יותר ברורה". המשטרה בוחנת כעת מצלמות אבטחה מהבית הצמוד לזירת הירי, במטרה לבדוק האם נותר תיעוד לאירוע. החקירה הועברה ליחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז מרכז.

לפני שבוע חוסל אופיר בשארי, תושב רחובות בן 39, ונפצע באורח קשה גבר נוסף, תושב קריית עקרון בן 27, וזאת ככל הנראה על רקע סכסוך בין עבריינים, וכעת בודקים במשטרה האם קיים קשר בין האירועים.

על פי החשד, השניים נורו כאשר שהו בתוך רכב בפינת רחוב האצ"ל ודרך יבנה ברחובות. השניים מוכרים למשטרה ומחקירה ראשונית עולה כי הירי בוצע לעברם מרכב אחר. החקירה הועברה ליחידה המרכזית של מחוז מרכז. הרקע הוא ככל הנראה סכסוך מקומי של עבריינים בעיר.

חשד לחיסול ברחובות: הרוג ופצוע קשה בתקרית ירי

(עדכון אחרון: 22:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully