וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דהר עם רכב פורשה במהירות 196 קמ"ש – ונעצר

תושב תל אביב בן 36 ייאלץ כנראה להיפרד בתקופה הקרובה ממכוניתו בעלת ה-500 כוחות סוס שבה נסע עד שנקלט במצלמות של משטרת התנועה בכביש 6. הערב הוא יובא בפני שופט

תושב תל אביב בן 36 שהחליט לבדוק לאיזו מהירות יכולה מכוניתו להגיע נעצר היום (שבת) סמוך למחלף בקה, בחלקו הצפוני של כביש מספר 6, על ידי שוטרי אגף התנועה שעסקו בפעילות אכיפה סמויה נגד נהיגה במהירות מופרזת. האיש, שנהג במכונית מסוג פורשה קררה טורבו, בעלת 500 כוחות סוס, נקלט על ידי שוטרי אגף התנועה בשעה שנסע במהירות מופרזת של 196 קילומטרים לשעה. קצין תנועה שהיה במקום ערך לו שימוע שבסופו הוא נעצר ונכלא, ובצאת השבת הוא יובא בפני שופט.

נהג נתפס במהירות מופרזת של 196 קמ"ש בכביש 6, 16 במרץ 2013. דוברות אגף התנועה של משטרת ישראל, חטיבת דובר המשטרה
המכונית דהרה, עד שנעצרה. הפורשה מול ניידת המשטרה, היום/חטיבת דובר המשטרה, דוברות אגף התנועה של משטרת ישראל

מוקדם יותר החודש נתפס צעיר בן 23 מבקה אל-גרביה, שנהג במהירות של לא פחות מ-200 קמ"ש, גם כן בכביש מספר 6. שוטרי משטרת התנועה הארצית עצרו אותו באזור מחלף אייל שבשרון, כשבמכוניתו שני נוסעים נוספים. בשימוע שערך לו קצין התנועה תהה הנהג: "אנחנו בדרך לאילת לעשות חיים, הכביש היה ריק, מאיפה באתם עלינו?". על אף פליאתו, רישיונו נפסל ל-30 ימים. הוא נשלח למעצר בית מלא לחמישה ימים וזומן לשיפוט מהיר.

במקרה אחר שאירע לפני כמה שבועות ליד צומת עמיעד שבגליל נתפס נהג בן 33 שהגיע למהירות חריגה של 191 קמ"ש, 101 קמ"ש יותר מהמהירות המותרת בקטע הכביש. רישיונו נפסל במקום, והחל נגדו הליך תביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully