וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס נוהג במהירות 173 קמ”ש נגד התנועה בכביש 6

קובי מנדל

13.1.2013 / 11:11

צעיר בן 19 נתפס תחילה במהירות של 151 קמ"ש בכביש בצפון, נסע שוב במהירות רבה עוד יותר בכביש 6 ואז ביצע פרסה ונגח במשאית. בבדיקה לאחר שנעצר התגלה שנהג תחת השפעת סמים

נהג בן 19 נעצר הלילה (ראשון) בחשד שנהג במהירות מופרזת תחת השפעת סמים, נמלט מהמשטרה תוך שהוא נוסע בניגוד לכיוון התנועה ונוגח במשאית. האירוע החל כאשר הנהג נתפס בעת נהיגה במהירות של 151 קמ"ש בכביש 70, סמוך למושבה בת שלמה, בו המהירות המירבית המותרת היא 90 קמ"ש.

מאגף התנועה נמסר כי שוטר מיחידת משטרת התנועה הארצית כרמל של אגף התנועה סימן לנהג לעצור, אך הוא התעלם מהוראתו והמשיך בנהיגה פרועה. השוטר הבחין כי הצעיר מכבה את אורות רכבו ופונה לכיוון כביש 6 לכיוון דרום. במהלך נסיעתו על הכביש נקלט הנהג פעם נוספת בידי ניידת אחרת כשהוא נוהג במהירות של 173 קמ"ש במקום בו המהירות המירבית המותרת היא 110 קמ"ש. כשהבחין הנהג כי בשלב זה שתי ניידות משטרת התנועה נמצאות בעקבותיו, הוא החליט לבצע פניית פרסה ועלה על הנתיב הנגדי בכביש 6, נסע נגד כיוון התנועה תוך שהוא מסכן את הנהגים האחרים ונוגח במשאית.

הנהג המשיך בנסיעתו ואף ניסה לחצות שוב את הנתיבים תוך חציית התעלה המפרידה ביניהם, אך לרוע מזלו רכבו נעצר. הצעיר, "נהג חדש" מיקנעם עילית, נעצר. מאחר שהדיף ממנו ריח אלכוהול והוא הכשיל את בדיקת ה"ינשוף", הוא נלקח לבית החולים, שם נלקחה ממנו דגימת דם, בה התגלה כי הוא נהג תחת השפעת סם. בשימוע בידי קצין תנועה נפסל רישיונו ל-60 ימים ורכבו נגרר. בהמשך היום יובא הנהג לדיון בהארכת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully