וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה באלסקה: דוב טרף מטייל, הגופה נמצאו בקיבתו

אשתו של רוברט וויבר, מטייל בן 64, נאלצה לחזות במותו הנורא וניסתה להצילו ללא הצלחה. פקחים שהגיעו למקום הרגו את הדוב, שבאופן חריג לא הראה שום סימני פחד מבני אדם

רוברט וויבר, אמריקני בן 64, מצא את מותו בשבוע שעבר בעת שטייל באלסקה, כאשר נטרף על ידי דוב אל מול עיני אשתו. היום (חמישי) אישרה המשטרה באלסקה ששרידי גופת המטייל נמצאו בתוך קיבת הדוב, אותו הרגו פקחי הטבע.

אשתו של וויבר, ששמה לא פורסם, הסתתרה בעת האירוע בבקתה סמוכה לבקתה ששכרו בני המשפחה שנפשו באתר "ג'ורג' לייק", והתקשרה לרשויות. היא ניסתה לירות בדוב, אך לא הצליחה בשל מעצור בכלי הנשק. קרוב משפחה סיפר שהיא גם ניסתה להשליך חפצים לעבר הדוב, אשר לא נבהל.

דוב שחור באלסקה, ארצות הברית. AP
זהו המקרה המתועד הרביעי ב-61 השנים האחרונות בו נהרג אדם מתקיפה של דוב שחור באלסקה/AP

כאשר הגיעו לבסוף הפקחים אל המקום, בליווי חיילים מבסיס חיל אוויר המוצב בעיר פיירבנקס, הם מצאו שרידים מגופתו של וויבר מחוץ לבקתה, ואת אשתו, שהייתה מוכת הלם, בתוכה. הפקחים שסרקו את האזור זיהו דוב שחור מסתובב בו, מבלי שהראה כל סימני פחד מבני אדם. מחשש שיתקוף, הם החליטו להרוג אותו.

בנתיחה לאחר המוות התגלה שבגופו של הטורף היו דווקא אחוזי שומן רגילים, מה שמראה שלא היה במצב של רעב או מחלה. "איננו יודעים מה גרם לו לתקוף", אמרה בת איפסן, דוברת המשטרה המקומית. תקיפות מסוג זה הן מאוד נדירות בארצות הברית, וב-61 השנים האחרונות תועדו רק ארבעה מקרי מוות מתקיפה של דובים שחורים באלסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully