וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצא בחוץ: צפו באמריקאית מבריחה בצעקות דוב ענקי

ספארי? לא אצלי בבית. בסרטון שזוכה לפופולריות רבה ברשת נראית נישאנטו גרילו יוצאת ללא חשש למרפסת ביתה, ומגרשת בקולניות את הדוב השחור הפולש - שנסוג בבהלה ומסתלק

צילום: סרטון חובבים שהועלה ליו-טיוב, עריכה: יאיר דניאל: קריינות: לירון בארי

לא הייתה זו הפעם הראשונה שדוב שחור גדול-ממדים פוקד את ביתה של נישאנטו גרילו, אמריקאית המתגוררת סמוך ליער - אך זו הייתה הפעם הראשונה שהשניים מתעמתים פנים אל פנים. לא ברור היכן ומתי בדיוק התרחש העימות המדובר - המתועד בסרטון המובא כאן, שהועלה ליוטיוב בסוף השבוע שעבר על ידי המשתמש ניאנה גרילו (כנראה קרוב משפחתה) - אך הוא צובר כבר פופולריות וזכה לקרוב למיליון צפיות. בסרטון, נראית נישאנטו מבריחה את הדוב מחזית ביתה בקריאות רמות - והוא נענה, ומסתלק בבושת פנים.

בסרטון נראה בתחילה הדוב פוסע בשלווה בחצר של נישאנטו, ועושה את דרכו באטיות לעבר מרפסת הבית. בהגיעו אל מדרגות המרפסת, נשמע קול - ככל הנראה זה של האוחז במצלמה - קורא לנישאנטו ומזהיר אותה מפני הדוב. כעבור רגע יוצאת נישאנטו למרפסת, ומתחילה להבריח ללא חשש את הדוב העצום, תוך צעקות: "רד מפה תכף ומיד! לא! לא! לרדת!". הדוב, למרבה התדהמה, מגיב כמו ילד שננזף: הוא מתחיל הדוב לסגת ברתיעה לאחור. הוא יורד במדרגות במהירות ומסתלק מהחצר.

כפי שניתן לראות בסרטון, למרות המפגשים התכופים - החצר של נישאנטו אינה מוקפת בגדר. לפני ההתרחשויות המתועדות בסרטון, היא כנראה גם לא זקוקה לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully