וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: התחפש ל"ביג פוט" ונדרס למוות

30.8.2012 / 22:52

אדם במונטנה ניסה לחקות את היצור האגדי, ובעודו לובש חליפה פרוותית סמוך לכביש מהיר, נדרס על ידי שתי מכוניות. סמל מקומי: "לא קרה לי דבר כזה ב-20 שנות השירות שלי"

ניסיון התחפשות הסתיים באסון. אדם נדרס למוות בתחילת השבוע על ידי שתי מכוניות בכביש מהיר במונטנה, ארצות הברית, בעודו לובש חליפה פרוותית בצבעי הסוואה בסגנון צבאי, לאחר שניסה להידמות ליצור האגדי "ביג פוט".

רנדי לי טנלי, בן 44, עטה על עצמו "גילי, חליפה שלובשים צלפים בצבא וציידים חובבים, בעודו ניצב במרכז הנתיבים הדרומיים של כביש מס' 93, סמוך לעיר קאליספל. הוא נפגע על ידי שני כלי-רכב בזה אחר זה, לדברי דובר מטעם יחידת הסיור בנתיבים המהירים במונטנה, סמל סטיב לאבין, "עד כמה שידוע לי, אחד מחבריו טען שהוא ניסה לתצפת על 'ביג פוט' באמצעות החליפה סמוך לכביש המהיר".

"לא קרה לי דבר כזה בכל 20 שנות השירות שלי בנתיבים. זה מוזר", אמר הסמל.

הדפס משנת 1977 המתעד לכאורה תצפית של היצור האגדי סאסקואץ' (ביגפוט). AP
יש המאמינים שהיצור שוכן באזורי היערות בצפון אמריקה. "ביג פוט"/AP

טנלי נפגע בתחילה על ידי מכונית שנהגה בה נערה בת 15 (לבני 15 במונטנה מותר לנהוג באמצעות רישיון זמני מוגבל). כעבור כמה רגעים, בעוד טנלי שוכב על הכביש, פגעה בו המכונית השנייה, שבה נהגה בת 17, מסר לאבין. לדברי המשטרה המקומית, לא ברור איזו מהפגיעות הרגה אותו.

חבריו של טנלי סיפרו לאיש יחידת הסיור, ג'ים שניידר, שהאיש כבר ניסה בעבר לבצע תעלול דומה. לדברי המשטרה, הוא מעולם לא עשה זאת סמוך לכביש מהיר.

חליפה פרוותית במחיר מאה דולר

"ביג פוט" או "סאסקואץ'" הוא הכינוי שהוענק ליצור הבידיוני והדמוי-קוף. שיש המאמינים ששוכן באזורי היערות בצפון אמריקה, ובפרט בחלקו הצפון-מערבי של ארצות הברית ובמערב קנדה.

חליפת ה"גילי" שטנלי לבש נמכרת בחנות לממכר ציוד צבאי וימי בקאליספל עצמה, מסרו במשטרה. מנהל החנות, דניס פטרסון, אינו זוכר שמכר את החליפה לטנלי. לדבריו, החליפות הפרוותיות, שמחירן מאה דולר, נמכרות על פי רוב לילדים לצורך משחקי פיינטבול. "לעתים רחוקות אני מוכר אותן למבוגרים", אמר פטרסון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully