וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אח בבית אבות רצח 11 קשישים "מתוך רחמים"

האח לשעבר, חואן וילה דילמה, רצח את קרבנותיו כשהזריק להם אינסולין, נתן קוקטייל תרופות קטלני, או הכריח אותם לשתות חומרי ניקוי רעילים. סנגוריו: הוא לוקה בנפשו

הרשעה מצמררת בספרד: אח לשעבר בבית אבות הורשע אתמול (שלישי) ברציחתם של 11 דיירים במוסד, במהלך תקופה של שנה. האח, חואן וילה דילמה בן 45, הודה בהריגתם של הדיירים אך טען שעשה זאת כדי לגאול אותם מכאביהם.

קרבנותיו של דילמה, דיירים במוסד השוכן בעיירה אולוט הסמוכה לגבול עם צרפת, נרצחו במהלך 2009 ו-2010. הוא נעצר באוקטובר 2010, לאחר שאישה בת 85 מתה במקום, כתוצאה מכוויות חמורות בפיה ובגרונה. בחקירתו הוא הודה שהכריח את האישה ועוד שתי נשים נוספות לשתות חומר ניקוי רעיל. הוא הודה גם בהריגתם של שמונה בני אדם נוספים, באמצעות הזרקת אינסולין או מתן קוקטייל תרופות קטלני. מנהל המוסד הכחיש שהיה מחדל מצד בית האבות.

התובעים במשפטו של דילמה שללו את טענתו לפיה רצח מתוך רחמים, ויבקשו לגזור עליו 194 שנות מאסר. סנגוריו טוענים שהוא לוקה במחלת נפש ומבקשים לגזור עליו 20 שנות מאסר על תנאי. במהלך משפטו של האח לשעבר, שהתקיים בעיר ז'ירונה בחבל קטלוניה, כינו אותו העיתונים בספרד "מלאך המוות".

בחודש שעבר הודה אח לשעבר בבית אבות בסידני שבאוסטרליה בכך שהצית במכוון שתי שריפות אשר גרמו למותם של 11 קשישים במקום. האירוע התרחש בנובמבר 2011, אז כילתה אש את בית האבות קוואקרס היל בו היו באותה עת 80 בני אדם. התקשורת המקומית דיווחה כי האיש, רוג'ר דין, התכוון להודות בהריגה, אך הודאה זו נדחתה. ככל הנראה, המניע להצתה היה סכסוך בין דין לבעלי המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully