וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכותרות המרכזיות שעשו את סוף השבוע

מאה אלף במצעד הגאווה, "נשק צה"לי" נמצא בקוסייר, ארבעה נרצחו במסע ירי בקליפורניה וזהבה גלאון נגד צו איסור הפרסום בפרשת הרצח בברנוער. אלה הכותרות שעשו את סוף השבוע

מאה אלף השתתפו במצעד הגאווה "הגדול בכל הזמנים"

מאה אלף איש מהארץ ומחו"ל חגגו גאווה: בצל פענוח הרצח בבר-נוער, משטרת מחוז תל אביב אבטחה אתמול (שישי) את מצעד הגאווה בעיר. כוחות גדולים של משטרה, יחד עם כוחות יס"מ ומג"ב, התפרשו באופן נרחב לאורך מסלול המצעד ובמוקדים העיקריים שלו, ואף באופן סמוי בין המבלים. על אף שבידי המשטרה לא היה מידע קונקרטי על אירועים חריגים, גורם שם ציין כי "אנחנו לא רוצים בר-נוער 2".

נושא: מצעד הגאווה 2013 בתל אביב. נמרוד סונדרס
כוחות גדולים של משטרה אבטחו את המצעד. תל אביב, אתמול/נמרוד סונדרס

ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, אמר כי הוא "מאמין שתל-אביב-יפו, עיר של סובלנות, שאף הקימה את המרכז הגאה, תהיה למגדלור ומצפן לערים אחרות בארץ בנושא זה". במצעד השתתפו גם פוליטיקאים, ובהם שר האוצר יאיר לפיד, שרת המשפטים ציפי לבני, שרת התרבות לימור לבנת, יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ', יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון, ח"כ דב חנין ויו"ר מועצת העיר יעל דיין.

חיזבאללה: נשק עם כיתוב בעברית נמצא בסוריה

ערוץ אל-מנאר השייך לחיזבאללה מדווח היום (שישי) כי בעיירה הסורית קוסייר הסמוכה לגבול לבנון, שנכבשה לפני יומיים על ידי כוחות משולבים של צבא סוריה ולוחמי חיזבאללה, נמצאו אמצעי לחימה עם כיתובים בעברית. בשלב זה לא פורסמו פרטים נוספים או צילומים של אמצעי הלחימה הללו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

פוטין מציע: "נחליף את החיילים האוסטרים בגולן"

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, אמר אמש (חמישי) כי ארצו מוכנה לשלוח פקחים שיחליפו את החיילים האוסטרים ברמת הגולן. "לאור המצב המסובך ברמת הגולן, אנו יכולים להחליף את כוח הפקחים האוסטרים, שנסוג מהאזור, באזור המחלוקת בין הכוחות הישראליים לצבא סוריה", אמר פוטין בראיון לסוכנות הידיעות הרוסית הרשמית. "באופן טבעי, זה יקרה רק אם כוחות האזור יגלו עניין בהצעה שלנו ואם מזכ"ל האו"ם יבקש מאתנו לעשות זאת".

קליפורניה: 4 בני אדם נהרגו באירוע ירי בסנטה מוניקה

אירוע הירי הקשה שהתרחש לפנות בוקר (שבת) בסנטה מוניקה שבקליפורניה, שבו נהרגו ארבעה בני אדם ונפצעו עוד חמישה, הותיר נסערים את התושבים המקומיים שחזו במראות הקשים. רבים מעדי הראייה לתקרית הם סטודנטים ששהו באותה שעה בקמפוס המכללה המקומית, אחד מן היעדים אליהם הגיע היורה. "שמעתי בחורה זועקת בצרחות 'לא, לא, בבקשה לא'", תיאר בבעתה אחד הסטודנטים את שראו עיניו. עד ראייה נוסף אמר כי "כולם צעקו לבחורה הזאת 'צאי משם, רוצי, רוצי'".

סטודנט נוסף סיפר כי הוא וחברו נמצאו בשעת האירוע בספרייה בקומה השלישית, כאשר לפתע הם שמעו קול ירי חזק, שלאחריו נשמעה צעקה של אישה מהקומה הראשונה. לדבריו, שניהם קמו במהירות ממקומותיהם, ירדו למטה ובטרם הספיקו להגיע לקומה התחתונה, הספיקו לשמוע עוד שתי יריות. "כל כך פחדתי", הוא סיפר. "היה חשוך מאוד ופחדתי. לא ידענו מה לעשות".

גלאון על הרצח בבר-נוער: כולם יודעים מי החשודים

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, התייחסה היום (שבת) באירוע שבתרבות במוזיאון תל אביב לצווי איסור הפרסום הנרחבים שהוטלו במסגרת פרשת הרצח בבר-נוער. "לבתי המשפט יש יד קלה מדי על ההדק באישור צווי איסור פרסום גורפים, שנעדרים רגישות לזכות הציבור לדעת", אמרה גלאון. לדבריה, "בפרדס כץ מוכרת זהות החשודים ובקהילה הגאה יודעים מי הבכיר כביכול, וכך, בשל חשאיות מוגזמת ולא פרופורציונלית, פוגעים ומטילים צל על תושבי פרדס כץ ועל הקהילה הגאה".

בשלב זה, במסגרת הפרשה הותרו לפרסום רק מספר החשודים במעורבות הרצח, עיר מגוריהם וכן עובדת מעצרו של איש הקהילה שחשוד בקשר למניע לרצח. לטענת גלאון, על בתי המשפט "לאזן את בקשות המשטרה לצווי איסור פרסום, ולדאוג למניעת הכפשה קולקטיבית של ציבור שלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully