וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של ניר כץ: "לא קל לי, זה מחזיר לאותו הרגע"

6.6.2013 / 12:18

העובדה כי המשטרה מעריכה שהמניע לרצח בבר-נוער הוא אישי אינה משנה לאמו של אחד משני הנרצחים. לדבריה, "זהו פשע שנאה לכל דבר". חן לנגר שנפצע בירי: "מתרגש זו לא מילה"

מתוך המשדר המיוחד של וואלה! חדשות

בשעה שהחשודים במעורבות ברצח בבר-נוער עשו את דרכם להארכת המעצר בבית המשפט בתל אביב, נמצאת איילה כץ, אמו של ניר, אחד הנרצחים, בחו"ל אך לדבריה, הריחוק הגיאוגרפי לא משפיע על מידת מעורבותה בפרטי הפרשה החדשים. "המשטרה דיברה איתי לכל אורך הדרך, וגם אתמול אחרי המעצר, לפני שזה יצא לתקשורת", אמרה הבוקר (חמישי) בשיחה עם וואלה! חדשות. "אני לא מטרידה אותם כל הזמן, נתתי להם לעשות את העבודה שלהם בשקט. זה לא קל, זה מחזיר לאותו רגע. הרגשות שלי מעורבים". היא מספרת כי טוב לה לחיות בניתוק "אך מצד שני רוצים להיות שם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה, עם כל הכאב חוזרת ההתמודדות עם האובדן של ניר. "בראייה שלי, המזור לנפש הוא רק בעבודה פנימית והתמודדות עם האובדן. אף פעם לא נתתי לדברים החיצוניים כוח לעשות שום דבר. אני לא יכולה להרשות לעצמי להיות תלויה בדברים האלה כי הרי אף אחד לא ידע אם ייקח שנה או ארבע שנים. זה מרעיד את הכל חזרה". בהתייחס להערכת המשטרה כי המניע לרצח היה אישי אמרה איילה כי לא משנה מה המניע, "בסופו של דבר בא אדם ויורה בהרבה מאוד אנשים אחרים שנמצאים במקום מסוים. בראייה שלי זה פשע שנאה וזה לא השתנה. זו אפשרות להרבה אנשים לסגור מעגלים, לפתוח חדשים ולהתמודד עם מה שעולה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא אוותר על מצעד הגאווה בעד שום הון שבעולם". חן לנגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית המשפט, לשם הגיעו ארבעת החשודים, הגיע חן לנגר, שנפצע בירי. "מתרגש זו לא מילה", אמר. "מפלס החרדה מאוד גבוה. לא יודע מה קורה עוד. הכל התגלה בשעות האחרונות". הוא סיפר כי הוא ניזון משמעותו ומקווה שכשיוסר צו איסור הפרסום התמונה תתבהר. "חיכיתי ליום הזה. השנה הראשונה הייתה שנת החלמה. הייתי מרוסק לכיסא גלגלים, לא יכולתי לישון טוב ולעשות כלום. היום אני חי עם אותו כדור ברגל שלא יוציאו אותו ואני חי עם הכאב. זה מנת חלקי". לנגר, שנפצע באורח בינוני בירי, אמר כי יש משפחות שלא יחזירו להן את הקרובים שלהן. "זה לא משנה את המצב. מישהו למעלה חייב להתעורר ולהבין שצריך לעשות משהו בנושא ולשנות את הדרך בה מחנכים את הילדים שלנו. אנחנו מחר במצעד הגאווה ואחרי שיורדים כל הדגלים יש קהילה פגועה, חשופה. לא אוותר על החגיגה הזאת בעד שום הון שבעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully