וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של החשוד בפיגוע בבוסטון: "משתגע מחוסר הצדק"

זובידאת צארנייבה, אמו של ג'וחר שנלכד בחודש שעבר, שוחחה עמו לראשונה מאז נעצר וסיפרה לסוכנות הידיעות AP כי הוא שב ללכת. האם סיפרה כי בנה בטוח שהוא ואחיו חפים מפשע

ג'וחר צארנייב, החשוד בביצוע הפיגוע במרתון בוסטון, התאושש וחזר ללכת, כך דיווחה אמש (חמישי) סוכנות הידיעות AP בראיון עם אמו של צארנייב. זובידת צארנייבה, סיפרה כי בנה בן ה-19 שוחח עמה בטלפון לראשונה מאז נעצר וטען בפניה כי הוא ואחיו טמרלאן שנהרג במהלך המצוד המשטרתי חפים מפשע.

צארנייב קם מכסא הגלגלים והלך בעצמו לטלפון, סיפרה אמו מצ'צ'ניה, על השיחה שקיימו בשבוע שעבר. הוא סיפר לה כי הוא מחלים וכי יש לו רופא טוב מאוד, אך הוא נאבק להבין מה קרה. "הוא לא עצר את רגשותיו, כאילו הוא צעק לעולם כולו 'מה זה? מה קורה?'", אמרה האם. "יכולתי להרגיש שהוא משתגע מחוסר הצדק שקרה לנו, שהם הרגו את הבן התמים שלנו טמרלאן", הוסיפה.

שוטרים מכתרים את החשוד בפיגוע במרתון בוסטון. רויטרס
"יכולתי להרגיש שהוא משתגע מחוסר הצדק שקרה לנו". הסירה בה נתפס ג'וחאר צארנייב/רויטרס

כתב סוכנות הידיעות AP פגש את המשפחה בביתם החדש בעיר מחצ'קלה, בירת מחוז דאגסטן. הבית היה מיועד לטמרלאן ומשפחתו, כך לדברי האב, אנזור. "כל שאוכל לעשות הוא להתפלל לאלוהים ולקוות שיום אחד ההגינות תנצח, שמם של ילדינו יטוהר ונקבל לפחות את ג'וחר בחזרה, נכה, אך לפחות בחיים", אמר האב.

אביו של חשוד שנורה בחקירה: הסוכנים "פושעים"

בתוך כך, אביו של אברגים טודאשב מפלורידה בן 27, גם הוא ממוצא צ'צ'ני, שנהרג בשבוע שעבר במהלך חקירה של הבולשת הפדרלית, טען כי ה-FBI הוציא להורג את בנו. אברגים נחשד שהיה מעורב ברצח בבוסטון ב-2011 ביחד עם האחים צארנייב. האב עבדול באקי טודאשב אמר במסיבת עיתונאים שכינס במוסקבה כי בנו לא היה חמוש, אך נורה שש פעמים בחזהו ופעם נוספת בחלק האחורי של ראשו.

"ראיתי ושמעתי דברים כאלה רק בסרטים", אמר טודאשב האב. "הם ירו במישהו ואז ירו בראשו כדי להיות בטוחים. הם לא סוכני FBI. הם פושעים".

שלושה בני אדם נהרגו בפיגוע במרתון בוסטון בחודש אפריל האחרון וכ-170 נפצעו. במהלך המצוד אחר החשודים נהרג שוטר ואחד החשודים. ארבעה ימים אחרי הפיגוע נתפס גם החשוד השני כשהתחבא בסירה בעיירה ווטרטאון שבאזור בוסטון. הוא הובהל לבית החולים בבוסטון ובהמשך הועבר למתקן כליאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully