וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: סוכן FBI הרג חשוד במעורבות בפיגוע בבוסטון

הבולשת דיווחה כי החשוד נורה לאחר שהתפרץ באלימות במהלך חקירה. על פי דיווח ברשת ABC, החשוד אברגים טודאשב שהיה חברו של המחבל טמרלאן צארנייב, עמד לחתום על הודאה ברצח

מה השתבש בחקירה? סוכן FBI ירה למוות באדם שנחקר במסגרת חקירת הפיגוע בבוסטון בחודש שעבר. על פי הודעת הבולשת, אברגים טודאשב מפלורידה, התפרץ באופן אלים במהלך חקירתו. הצעיר בן ה-27, גם הוא ממוצא צ'צ'ני כמו האחים ג'וחאר וטמרלאן צארנייב שהניחו את המטענים, היה בעבר תושב בוסטון וחברו של טמרלאן. רשת ABC האמריקנית דיווחה מפי שני גורמים המקורבים שטודאשב עמד לחתום על הודאה, על פיה היה מעורב יחד עם חברו ברצח שלושה צעירים בבוסטון ב-2011.

על פי ההודעה הרשמית של ה-FBI סוכן מיוחד של הבולשת "הגיב לאיום מיידי מצד הנחקר, בכוח קטלני. הנחקר נהרג והסוכן המיוחד הועבר לבית החולים, כשאינו סובל מפגיעות מסכנות חיים". עוד נמסר כי הירי אירע באורלנדו, שם נחקר טודאשב. "הנחקר יזם את העימות האלים", נמסר מה-FBI. חברו של טודאשב, חוסן טארמיב, אמר כי לחברו לא היה שום קשר לאירועים בבוסטון. "נכון, הוא גר פעם בבוסטון. נכון, הם היו חברים", אמר החבר לרשת טלוויזיה מקומית. "שניהם עסקו באומנויות לחימה וכך הכירו זה את זה".

לדברי הגורמים ששוחחו עם רשת ABC, טודאשב זומן לחקירה בחשד שהיה מעורב בפיגוע במרתון בוסטון, ותוך כדי החקירה עלה החשד שהיה לו קשר לרצח ב-2011. מקור המקורב למקרה אמר כי אין עדות לכך שהוא היה מעורב בפיגוע במרתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully