וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש אחרי שנהרג במרדף: נקבר המחבל מבוסטון

9.5.2013 / 22:57

לאחר שבתי הקברות באזור סירבו לקבל את גופתו של טמרלאן צארנייב, הודיעה המשטרה כי נמצאה פתרון אך לא ציינה היכן נקבר המחבל. "אדם אמיץ ומלא חמלה התנדב לעזור"

כמעט חודש אחרי שנהרג במהלך המרדף אחריו, נטמנה היום (חמישי) גופתו של אחד המחבלים שהוציאו אל הפועל את הפיגוע בבוסטון, טמרלאן צארנייב. כך נמסר ממשטרת העיירה וורססטר במסצ'וסטס, שבבית ההלוויות שלה שהתה עד כה הגופה, לאחר שבשבועות שחלפו נמצא בית קברות שהסכים לקבל אותה. עם זאת, המשטרה לא ציינה היכן נקבר לבסוף צארנייב, המפגע הצ'צ'ני שהטמין את מטעני הנפץ בקו הסיום של מרתון בוסטון יחד עם אחיו ג'וחר, העומד כעת למשפט.

"לאחר שפנינו לציבור בעניין, אדם אמיץ ומלא חמלה התנדב לעזור להביא את המנוח לקבורה ראויה", אמר סמל קרי הייזלהורסט ממשטרת וורססטר. אתמול פרסמה משטרת וורססטר את בקשתה מהציבור, וציינה כי עלויות האבטחה של בית הלוויות, אליו הועברה גופתו של צארנייב לאחר שהסתיימה נתיחתה בתחילת החודש, מגיעות לעשרות אלפים ביום.

ראש עיריית בוסטון, תומאס מנינו, אמר אתמול כי הוא מתנגד לקבורת צארנייב בתחומי העיר. לדברי הדוברת של מנינו, על צארנייב, שהתגורר בקיימברידג' הסמוכה לבוסטון, "להישלח בחזרה לרוסיה. אין זה יאה שהוא ייקבר בבוסטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully