וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה פעוטה שבלעה טיפות ניקוטין; חשד לרשלנות ההורים

28.5.2013 / 20:39

הפעוטה, בת שנתיים וחצי מירושלים, בלעה הבוקר טיפות של החומר הרעיל שנועד לסיגריה אלקטרונית. היא אושפזה במחלקה לטיפול נמרץ, אך לא שרדה. קרוב משפחה: "אסון כבד ומיותר"

טרגדיה בבירה: הפעוטה בת השנתיים וחצי שבלעה מוקדם יותר היום (שלישי) טיפות ניקוטין של סיגריה אלקטרונית בבית הוריה בירושלים מתה מפצעיה. הבוקר, היא נפגעה באורח קשה ואושפזה בבית החולים שערי צדק בעיר, אך לאחר שהוחמר מצבה היא הועברה למחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם. בשעות הערב, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

במשטרת ירושלים בודקים אם מדובר ברשלנות מצד הוריה של הפעוטה בקבוק הנוזל נלקח לבדיקה על ידי חוקרי תחנת לב הבירה במעבדות המטה הארצי. קרוב משפחתה של הפעוטה מסר שההורים, זוג צעיר שזוהי ילדתם הראשונה, מסתגרים בביתם ומסרבים לדבר. "הם שבורים לגמרי", אמר. "לא מאמינים שדבר כזה קרה להם. הם כל כך אהבו אותה שאי אפשר לתאר. הורים נורמטיביים לחלוטין". הוא סיפר כי סבתה של הפעוטה השגיחה עליה, בעוד אביה היה בבית הסמוך. "אסון כבד ומיותר", סיכם.

האגודה למלחמה בסרטן דיווחה בעבר כי במסגרת בדיקות שנערכו לסיגריות האלקטרוניות על ידי ה-FDA (מינהל המזון והתרופות האמריקני) נמצאו בהן חומרים רעילים כגון "דיאתילן גליקול", חומר רעיל לבני אדם, ניקוטין, וחומרים כימיים רעילים נוספים. כמו כן, נמצא כי בקרת האיכות על תהליכי הייצור אינה מספקת או שאינה קיימת כלל. ברגע שהניקוטין חודר לגוף, הוא נספג עד מהרה במחזור הדם וחודר למוח בזמן קצר מאוד (כ?7 שניות בממוצע).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully